بازی Detroit: Become Human در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Detroit: Become Human

کنفرانس سونی در E3 2017، مشکل بزرگی داشت: تمام بازی‌هایی که در این کنفرانس نشان داده شدند، قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شوند. تریلر بازی Detroit: Become Human که در کنفرانس سونی نمایش داده شد، حتی حرفی از زمان عرضه‌ی بازی نزده بود؛ طوری که تصور کردیم که این بازی، سال آینده هم نخواهد آمد. کارگردان بازی Detroit: Become Human در مصاحبه‌ای گفته که در سال آینده‌ی میلادی، می‌توانیم منتظر عرضه‌ی این بازی باشیم.

«دیوید کیج» (David Cage)، کارگردان بازی Detroit، به وب‌سایت گیم‌اسپات گفته است که این بازی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.

در کنار این خبر، «شاون لیدن»، مدیر شعبه‌ی امریکای پلی‌استیشن، هم‌چنین در راستای ماست مالی کردن کنفرانس بد سونی، کمی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی بازی‌های‌شان توضیح داده است. شاون لیدن گفته تمام بازی‌هایی که تاریخ عرضه‌شان در کنفرانس، سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام شد، در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند.

با توجه به صحبت‌های دیوید کیج و شاون لیدن، می‌توانیم انتظار عرضه‌ی Detroit: Become Human را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ داشته باشیم.

بازی Detroit: Become Human مثل بازی‌های قبلی دیوید کیج، یک درام تعاملی است. این بازی به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه