بازی Evolve را رایگان دانلود کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Evolve از جمله عنوان‌هایی بود که با سروصدای زیادی راهی بازار شد و در همان زمانی که عرضه شد، توانست نظر گیمرها را به سمت خودش جلب کند؛ اما پس از مدتی از میزان کاربران بازی کاسته شد. همین موضوع باعث شد تا سازندگان این عنوان به فکر راهی برای نجات بازی خودشان باشند. آن‌ها در اولین قدم برای جذب کردن گیمرهای بیشتر به سمت Evolve تصمیم گرفتند که این عنوان را رایگان کنند تا همه بتوانند آن را تجربه کنند.

استودیوی Turtle Rock با رایگان کردن بازی Evolve گیمرها بیشتری را در به سمت این عنوان جذب کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، میزان گیمرهای فعال این بازی به روزانه ۱۵۷ نفر رسیده بود و به همین دلیل سازندگان بازی تصمیم گرفتند این عنوان را رایگان کنند تا افراد بیشتری به بازی وارد شوند. اتفاقا این روند جدید مورد توجه گیمرها قرار گرفته و در آخرین آمار نزدیک به ۴۰ هزار نفر مشغول تجربه‌ی این بازی بودند.

استقبال از این بازی به قدری زیاد شد که حتی جزو ۱۱ بازی برتر شبکه‌ی استیم هم قرار گرفت. این خبر خوبی برای استودیوی Turtle Rock سازنده‌ی این بازی خواهد بود؛ اما سوال اینجاست که این استودیو به چه صورت می‌خواهد از این بازی رایگان برای خودش کسب درآمد کند؟ این بازی باید آن‌قدر مضامین جذاب داشته باشد که نه تنها گیمرها به سمت آن جذب شوند، بلکه برای آن پول پرداخت کنند.

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Amin

    دوست عزیز به طور محدود رایگان شده… این ربطی به تعداد کم کاربران فعال نداره… این یه روش تبلیغاتیه…
    الان NEED FOR SPEED 2015 به مدت ۱۰ ساعت رایگان شده… Battlefield Hardline هم به همین شکل… اکثر بازیهای آنلاین به این شکل تبلیغ میکنند…
    بازی جدید Battlefield 1 هم نسخه بتا و ۶ ساعت برای عموم و یک مپ برای منتقدین…
    بازی Titanfall هم دو هفته رایگانه…
    بازی Evolve تا اطلاع ثانوی و با اطلاع قبلی رایگانه چراکه همین الان بخواید بسته کامل بازی رو دریافت کنید ۲۹.۹۹ دلاره… و جهت اطلاع شما این بازی سبک فرکانس پایینی داره یعنی مدت زمان زیادی رو برای گذراندن بازی طی باید کرد و همینطور تعداد بازیکنان خیلی محدوده! نهایتا ۵ نفر! ۴ شکارچی و ۱ نفر Monster…

    1. Avatar mohsen

      بازی به طور کامل رایگان شده و این از رایگان های محدود استیم نیست
      در ضمن پلیرای این بازی واقعا کم بود که بعد از رایگان شدن شده ۴۰۰ هزار تا با افزایش ۳۶۴۰ درصدی!
      بهتره قبل از گذاشتن کامنت تحقیق کنید چون همه ی سایت های خبری گیم هم خبر رایگان شدن این بازی رو منتشر کرده بودن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه