بازی Mighty No. 9 بالاخره عرضه خواهد شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه پروژه‌های کیک‌استارتر با تاخیر در زمان عرضه‌شان مواجه شوند، اصلا موضوع عجیبی نیست. با این حال، بازی Mighty No. 9 کارش از تاخیر گذشته است. در حالی که قرار بود این بازی نزدیک به یک سال پیش عرضه شود، عرضه‌ی Mighty No. 9 بارها به تاخیر افتاده است. با تمام این اوصاف، «کئیجی اینافونه»، سازنده‌ی Mighty No. 9 تاریخ رسمی عرضه‌ی بازی را اعلام کرده. اینافونه این بار قول داده که بازی دیگر تاخیر نخواهد خورد.

کئیجی اینافونه باز هم در قالب پیامی از گیمرها معذرت‌خواهی کرده است.

مخاطبان بازی Mighty No. 9 حسابی از پروسه‌ی ساخت آن عصبانی هستند؛ این عصبانیت هم به این دلیل است که هزینه‌ی ساخت بازی را خود گیمرها داده و در نهایت هم نتیجه‌ای از این حرکت‌شان نگرفته‌اند.

کئیجی اینافونه در طی پیامی قبل از هر چیز باز هم از گیمرها عذرخواهی و تاریخ عرضه‌ی Mighty No. 9 را مشخص کرده است. طبق قول اینافونه، ساخت بازی تمام شده و اصطلاحا به مرحله‌ی “گلد” رسیده؛ یعنی اولین نسخه از دیسک نهایی بازی آماده شده و مراحل تکثیر از روی آن به زودی شروع خواهند شد.

Mighty-no9

بازی Mighty No. 9 یک سکوبازی اکشن به سبک مگامن است

تاریخ عرضه‌ی Mighty No. 9 طبق صحبت‌های اینافونه، روز ۲۴ ژوئن سال جاری (۴ تیر ۱۳۹۵) انتخاب شده است. بازی قرار است در این روز، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و Wii U عرضه شود.

در حالی که قرار بود Mighty No. 9 را روی دو کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا و نینتندو ۳DS هم ببینیم، عرضه‌ی این دو نسخه‌ی بازی فعلا تا مدت نامعلومی به عقب افتاده است.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه