برای تجربه‌ی Quantum Break روی PC باید همیشه آنلاین باشید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سریال مخصوص بازی Quantum Break روی کامپیوترهای شخصی فقط استریم می‌شود و کاربران برای تماشای آن نیاز به ارتباط اینترنتی خواهند داشت.

بازی Quantum Break در تاریخ ۱۷ فروردین ماه برای PC و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

همان‌طور که چند وقت پیش مشخص شد، بازی Quantum Break برای PC و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ هم عرضه می‌شود. به همراه این بازی یک سریال تلویزیونی ساخته شده که در جریان بازی به نمایش در می‌آید. جریان سریال با توجه به اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهند، تغییر می‌کند و به همین دلیل این قسمت از هم اکنون سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

در حالی که فکر می‌کردیم این سریال به همراه خود بازی در داخل دیسک قرار می‌گیرد، مایکروسافت اعلام کرد که به دلیل بالا بودن حجم بازی، این سریال به شکل اینترنتی عرضه خواهد شد. به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی Remedy گفته این سریال برای سیستم‌های ویندوز ۱۰ استریم می‌شود و به همین دلیل بازی‌کننده‌ها باید همیشه به اینترنت متصل باشند.

این استودیوی بازی‌سازی اعلام کرده از آنجایی که می‌خواسته تجربه‌ی خوبی را به بازی‌کننده‌ها منتقل کند، تمام فضای دیسک بازی مصرف شده و به همین دلیل سریال به صورت جداگانه عرضه می‌شود.

این سریال روی پلتفرم‌های ویندوز ۱۰ تنها استریم خواهد شد؛ اما افرادی که نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی را خریداری می‌کنند می‌توانند این سریال را دانلود کنند. لازم به ذکر است که هر قسمت این سریال ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

اگر می‌خواهید با این سریال بیشتر آشنا شوید می‌توانید تریلر منتشر شده از آن را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌

استودیوی Remedy به این موضوع اشاره کرده کاربران می‌توانند این سریال را هم نبینند؛ اما تجربه‌ی کاملی از این بازی به‌دست نمی‌آورند.

البته این بازی مدتی پیش وارد مرحله‌ی تکثیر شد و مراسم پیش نمایشی هم برای آن ترتیب داده شد که در آن قسمت‌های مختلفی از این بازی به نمایش درآمد. افرادی که توانسته‌اند نسخه‌ی پیش نمایش این بازی را تجربه کنند، نشانه‌هایی هم از بازی «الن ویک» (Alan Wake) در این عنوان مشاهده کرده‌اند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌

بد نیست برخی تصاویر منتشر شده از بازی Quantum Break را هم ببینید:

Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break

این بازی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه برای ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Ali

    عااالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه