بازی Rainbow Six Siege تاخیر خورد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قسمت جدید مجموعه بازی‌های Rainbow Six در چند سال گذشته نمایش‌های بسیار خوبی داشته و توانسته نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب کند.

یوبی‌سافت اعلام کرد که بازی Rainbow Six Siege با تاخیر مواجه شده است.

 

این بازی کاملا آنلاین خواهد بود و مودهای مختلفی هم برای آن در نظر گرفته شده است. این بازی قرار بود در مهر ماه راهی بازار شود، اما شرکت یوبی‌سافت اعلام کرد که Rainbow Six Siege در تاریخ ۱۰ آذر منتشر می‌شود.
یوبی‌سافت دلیل این تاخیر را ایجاد بهبود در روند بازی اعلام کرد. این شرکت گفت: «ما در چند ماه گذشته بازخوردهای خوبی از سوی کاربران به‌دست آوردیم. نسخه آزمایشی این بازی و نمایش‌هایی که در E3 از آن منتشر شد توانست نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب کند و از این رو بازخوردهای بیشتری را دریافت کردیم. ما به این تاخیر نیاز داشتیم تا بتوانیم آن چیزی که بازی‌کننده‌ها می‌خواهند را به بازی اضافه کنیم. ما در این مدت اضافه می‌توانیم حالت Co-Op این عنوان را بهبود ببخشیم، سلاح‌های بازی را متعادل‌تر کنیم و مضامین جدیدی به روند‌بازی و رابط کاربری آن اضافه کنیم.»

RSS1

یوبی‌سافت برای این بازی یک نسخه آزمایشی دیگر را هم در نظر گرفته که در تاریخ ۲ مهر منتشر می‌شود و این شرکت قصد دارد بازخوردهای به‌دست آمده از این نسخه آزمایشی را در بازی اصلی پیاده‌سازی کند. این شرکت قبلا به این موضوع اشاره کرده بود که قسمت جدید مجموعه بازی‌های Rainbow Six می‌تواند به یک عنوان اول-شخص بسیار پرفروش تبدیل شود و حتی فروش بازی FarCry 4 را هم پشت‌سر بگذارد. رییس شرکت یوبی‌سافت گفته بود که این بازی دارای ویژگی‌هایی است که ارزش چندبار بازی کردن آن را افزایش می‌دهد.
عنوان Rainbow Six Siege برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Cnet

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه