بازی Red Dead Redemption 2 دیگر تاخیر نمی‌خورد

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدت زمان زیادی از معرفی بازی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد. این بازی در ابتدا قرار بود که در پاییز سال ۲۰۱۷ راهی بازار شود، اما عرضه آن تا بهار سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد. در حالی که همه فکر می‌کردند که این بازی تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود، راک‌استار اعلام کرد که عرضه بازی با هم تاخیر خورده و این عنوان در پاییز سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود.

حالا خبر خوب اینجاست که مدیرعامل شرکت Take-Two که مالک راک‌استار به حساب می‌آید اعلام کرده که Red Dead Redemption 2 دیگر تاخیر نمی‌خورد و تاریخ اعلام شده، تاریخ نهایی بازی خواهد بود. مدیرعامل شرکت Take-Two اعلام کرد که:« شرکت راک‌استار اعلام کرد که برای پولیش بیشتر بازی نیاز به زمان دارد. به همین دلیل مجبور شدیم که این تصمیم را بگیریم و بازی را با تاخیر دوباره راهی بازار کنیم. تاریخ ۴ آبان ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) تاریخ نهایی بازی است. خود ما هم نسبت به این بازی بسیار هیجان‌زده هستیم.»

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ به حساب می‌آید و افراد زیادی می‌خواهند هرچه‌ زودتر آن را تجربه کنند. همین چند روز پیش هم یکسری اطلاعات جدید از بخش داستانی و چند نفره بازی به بیرون درز کرده بود.

منبع: mp1st

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه