بازی Rise of the Tomb Raider جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا را دریافت کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Rise of the Tomb Raider

بازی «خیزش توم‌ریدر» (Rise of The Tomb Raider) روز گذشته جایزه‌ی «انجمن نویسندگان آمریکا» (Writer’s Guild Awards) را دریافت کرد.

بازی Rise of the Tomb Raider جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا را به‌دست آورد.

روز گذشته مراسم ویژه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا برگزار شد و در طی آن بازی خیزش توم‌ریدر جایزه‌ی بهترین داستان را به دست آورد. باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt ،Assassin’s Creed: Syndicate و Pillars of Eternity هم در نامزد دریافت این جایزه شده بودند. این جایزه به گروه نویسندگان نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های توم‌ریدر اهدا شد.

لازم به ذکر است که سال گذشته بازی The Last of Us: Left Behind توانست این جایزه را به خودش اختصاص دهد. در سال گذشته بازی‌های Alien Isolation، Assassin’s Creed: Unity و Assassin’s Creed IV: Black Flag – Freedom City هم نامزد دریافت این جایزه شده بودند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در سال‌های قبل‌تر عنوان‌هایی مانند Uncharted 2، Assassin’s Creed: Brotherhood، Uncharted 3، Assassin’s Creed III: Liberation و The Last of Us برنده‌ی این جایزه شده بودند.

عنوان Rise of the Tomb Raider چند ماه پیش برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شد و چند وقت پیش هم برای کامپیوترهای شخصی راهی بازار شد. این بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar عطر و ادکلن

    این بازی ترکیبی بسیار زیبا از وار کرای و اسیسانس هستش .

  2. Avatar عطر پونا

    عالی

  3. Avatar عطر لوکس بایر

    عالی

  4. Avatar مصطفی

    تام رایدر تلفیقی از باز ی اساسینس و فار کرای هستش

  5. Avatar عطر

    با سلام
    خیلی خوب بود
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه