بازی The Division رکورد فروش بازی‌های یوبی سافت را شکست

۲۴ مهر ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) به این موضوع اشاره کرد که بازی The Division رکورد فروش بازی‌های این شرکت در روز اول را شکسته و مشخص شده که فروش دیجیتالی این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی هم بیشتر از سایر بازی‌های این شرکت بوده است.

بازی The Division رکورد فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی‌های یوبی سافت در روز اول را شکست.

مدیر عامل یوبی سافت در این‌باره گفته:” عرضه‌ی بازی The Division یک موفقیت بزرگ برای یوبی سافت بود. ما توانستیم یک بازی جدید را به یک عنوان پرفروش و یک سرگرمی فوق العاده تبدیل کنیم. این برای ما بسیار مهم بود که در روز عرضه میلیون‌ها بازی‌کننده The Division را تجربه کنند و خوشحال هستیم که خیلی‌ها این بازی را دوست داشتند.”

بخوانید: بهترین بازی‌های تاریخ یوبی‌سافت؛ از ریمن تا اساسینز کرید

هنوز میزان فروش دقیق این بازی مشخص نشده؛ اما به نظر می‌رسد که فروش این عنوان آن‌قدر بالا بوده که یوبی سافت را بسیار خوشحال کرده است.

بازی The Division برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شده و می‌توانید آن را خریداری کنید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این بازی یک عنوان آنلاین است و از هم اکنون بروزرسان‌های مختلفی برای آن عرضه شده است. اگر می‌خواهید با این بازی بیشتر آشنا شوید، تریلرهای زیر را مشاهده کنید:

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Hamid

    سلام
    Tom Clancy’s The Division گیم واقعا جالبی هست ، جزئیات گرافیکی بالایی داره( هر چند کیفیت گرافیکی این گیم نسبت به اولین رونمایی در E3 سال ۲۰۱۳ افت کرده که یکی از دلیلاش کنسول های بازی هست ولی باز هم جزئیات بالاست ،توی ساخت شهر نیویورک خیلی دقت شده و محله هایی که شما توش قدم می گذارین واقعی هستن ، اتفاقات در قسمت Manhattan رخ میده ( نقشه Brooklyn از گیم حذف شده ولی احتمال داره در آینده به صورت DLC به گیم اضافه بشه ) خیلی از اشیا متحرک هستند . من توی steam این گیمو بازی می کنم و تازه شروع کردم . از اشکالات The Division تا الان که من دیدم یکی اینکه توی قسمت درست کردن شخصیت ، تعداد چهره ها خیلی کم هستش و تنوع کاراکترها کم میشه( بعضی وقتا یک کاراکتر کنار شما میاد که مثل کارکتر شماست ) ولی از طرفی تنوع لباس ها زیاد هست . اشکال دیگه قطه شدن از سرورهای گیم هست و پیغام خطای DELTA که این مشکل هم برطرف خواهد شد.

  2. مهدی خدامرادی فیروز

    فعلا که فرصت بازی ندارم اصلا!! ولی بعد چندسال درست و حسابی بازی نکردن حتما این بازی رو تهیه میکنم و لذتش رو میبرم..

  3. برسام

    یه نکته قابل توجه برای دوستان و طرفداران این بازی!
    یوبی سافت چندسال پیش یک پروژه و بازی به اسم “I AM ALIVE” رو کلید زد که سبک و داستان بازی نو اوری خاصی داشت و همچنین جلوه های ویژه مثل طوفان شن و سیستم روز و شب که اون زمان هنوز مد نبود توی این بازی قرار گرفته بود! ولی ناگهان تبلیغات این بازی به صفر رسید و توی دنیا مطرح نشد و خیلی زود فراموش شد! بازی که حتی اگه الان هم اونو بازی کنید براتون بسیار جذاب خواهد بود! از سیستم ساختمان نوردی که تازه توی assassin’s creed اومده بود در یک بازی در زمان فعلی استفاده شده بود! کاری که الان تازه توی watch dogs و dying light می بینیم!
    درکل بازی I AM ALIVE قربانی ایده بازی devision شد! چون وقتی ایده این بازی به ذهن یکی از افراد نامعلوم رسید ، این ایده اونقدر جذاب بود که حتی براش یه موتور بازی سازی و گرافیکی طراحی کردن! برای همین بود که تولید این بازی اینقدر طول کشید!

    1. با سلام. حرف شما تا اندازه‌ای میتونه درست باشه. اما باید بگم که بازی I Am Alive راهی بازار شده.

      1. برسام

        آره درسته این بازی وارد بازار شد ولی بدون تبلیغ و خیلی محدود! حتی برای رفع باگ های بازی هم اقدام نشد و بدون اپدیت و DLC بود!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه