باندل ایکس‌باکس وان اسلیم برای بازی Halo معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت باندل مخصوص کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم برای مجموعه‌ بازی‌های Halo را معرفی کرد.  این باندل در دو مدل ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی راهی بازار می شود و دو بازی Halo 5: Guardians و Halo: The Master Chief Collection را به همراه دارد. اگر دوست دارید دنیای مجموعه بازی‌های هیلو و بخش چند نفره‌ی آن‌ها را تجربه کنید، حتما که این کنسول را بخرید.

باندل هیلو کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم در دو مدل ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایتی با قیمت ۲۹۹ دلار و ۳۴۹ دلار عرضه می‌شوند.

مایکروسافت اعلام کرد که مدل ۵۰۰ گیگابایتی با قیمت ۲۹۹ دلار و مدل ۱ ترابایتی با قیمت ۳۴۹ دلار بفروش می‌رسد. البته مشخص شده که مدل ۱ ترابایتی به شکل محدود تولید شده و هر لحظه امکان دارد که موجودی آن به پایان برسد.

این باندل‌ها شامل یک کنترلر با طرح مخصوص Halo هم می‌شوند. همچنین مشخص شده که دیسک بازی Halo 5: Guardians در این باندل وجود دارد؛ اما بازی Halo: The Master Chief Collection را باید دانلود کرد.

کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم تنها چند هفته است که راهی بازار شده و در همین مدت کوتاه موجودی آن به پایان رسید و مایکروسافت مجبور شد باندل‌های مختلف برای آن معرفی کند. در حال حاضر مدل ۲ ترابایتی این کنسول موجود نیست و مدل‌های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی آن هم به شکل محدود عرضه شده‌اند. اگر قصد خرید مدل ۲ ترابایتی را دارید، باید باندل مخصوص آن برای Gears of War 4 را بخرید. البته باندل مخصوص FIFA 17 این کنسول هم مدتی دیگر عرضه می‌شود.

Xbox One S Halo 2

منبع: majornelson

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیر

    این کنسول تا سه ماه نباید رفت سمتش قیمتش الکی بالاست.ولی واقعا زیباست ولی هیچی اسکورپیو نمیشه.

  2. Amin PAYE

    امیدوارم به زودی در دیجی کالا موجود شود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه