با آپدیت جدید Face App می‌توانید سرخ‌پوست، سیاه‌پوست یا چینی شوید

۱۹ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
با آپدیت جدید Face App می‌توانید سرخ‌پوست، سیاه‌پوست یا چینی شوید

احتمالا شما هم برای سرگرمی از اپلیکیشن Face App استفاده کرده‌اید. همان اپلیکیشنی که می‌توانید با آن جوان شوید، پیر شوید یا جنسیت خود را تغییر دهید. حالا در آپدیت جدید این اپلیکیشن، فیلترهایی اضافه شده که می‌توانید با آن‌ها به شکل یک فرد آسیایی (شرق آسیایی، مثل چینی‌ها)، سیاه‌پوست، سرخ‌پوست و قفقازی در بیایید.

اپلیکیشن فیس‌اپ برای کسانی است که خیلی دوست دارند از خودشان سلفی بگیرند و البته گاهی اوقات برای خنده هم که شده، با تغییر چهره، این سلفی‌ها را برای دوستانشان ارسال کنند. استفاده از این اپلیکیشن برای مدتی بین مردم باب شد و در اینستاگرام کاربران مختلف را می‌دیدید که چهره‌ی خودشان را بوسیله‌ی این اپلیکیشن پیر یا جوان می‌کردند. بعلاوه با این اپلیکیشن می‌توانید اگر دختر باشید چهره‌تان را شکل پسرها کنید یا اگر پسر هستید چهره‌تان را شبیه به دخترها کنید. یک سری کارهای دیگر مثل گذاشتن لبخند هم از پس این اپلیکیشن بر می‌آید.

اگر فکر می‌کنید که دیگر استفاده از این اپلیکیشن برایتان خسته‌کننده شده،‌ می‌توانید آن را آپدیت کنید و دوباره از خودتان سلفی بگیرید. سپس چهره‌تان را شبیه به آن چهار نژادی که در بالا گفتیم بکنید و دوباره عکستان را روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. به هر صورت دنیا دو روزه و اگر این کارهای بامزه را نکنیم، چکار کنیم…

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مجید

    با سلام
    هنوز آپدیتی ارائه نشده متاسفانه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه