با اوپو F1s عکس‌های سلفی‌ حرفه‌ای‌تر می‌شوند؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دنبال یک گوشی جمع و جور با یک دوربین سلفی فوق العاده می‌گردید احتمالا از گوشی اوپو F1s بدتان نیاید. چند روز پیش شرکت اوپو چند تیزر منتشر کرد که جانشین گوشی قبلی‌اش اوپو F1 را معرفی می‌کرد. حال شایعات بیشتری منتشر شده که اطلاعات جدیدتری درباره مشخصات این گوشی ارائه می‌دهد.

ظاهرا ویژگی برجسته این گوشی دوربین سلفی آن است.  این گوشی یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی دارد، البته واقعیت این است که مگاپیکسل بالاتر لزوما به معنای دوربین بهتر نیست اما با این وجود به نظر‌ می‌رسد در قیاس با دوربین‌های ۵ یا ۸ مگاپیکسلی این روزها با دوربین قوی‌تری طرفیم که قادر است جزییات بیشتری را به ثبت برساند. ظاهرا این دوربین با تنظیمات پیشرفته‌ای برای حالت‌ها و فیلترهایش عرضه خواهد شد.

برخی منابع به این موضوع هم اشاره کرده‌اند که اوپو F1s حسگر اثرانگشت هم دارد، حسگری که درون دکمه هوم این گوشی قرار دارد.

اگر گذشته را مرور کنیم باید گفت که یکی از ویژگی‌های مدل Oppo F1 هم دوربین سلفی آن بود به این شکل که شرکت اوپو آن را متخصص گرفتن عکس سلفی معرفی می‌کرد اما آن مدل یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی داشت و حسگر اثرانگشت هم نداشت. البته سال گذشته شرکت اوپو یک گوشی با همین ویژگی‌ها یعنی دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلو و حسگر اثرانگشت تولید کرد یعنی گوشی اوپو F1 Plus اما آن گوشی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی داشت. ظاهرا صفحه نمایش اوپو F1s کوچکتر و ۵ اینچی خواهد بود.

درباره عرضه این گوشی در بازار کشورهای مختلف هم می‌توانیم به تجربه عرضه اوپو F1 اشاره کنیم. گوشی‌ای که در بیش از ۲۰ بازار اروپایی و آسیایی عرضه شد اما هرگز در ایالات متحده آمریکا عرضه نشد. احتمال دارد الگوی عرضه گوشی جدید شرکت اوپو هم به همین شکل باشد.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar شایان

    اکسپریا XA Ultra هم دوربین سلفیش ۱۶ مگاپیکسل هست و فلش هم داره و از سایت GSM arena لقب بهترین گوشی سلفی محور رو گرفته.فقط حسگر اثر انگشت نداره.وگرنه همه چی تمومه…شما اطلاعی ندارید که چه زمانی به ایران میاد؟
    باتشکر.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه