با اپلیکیشن Nespresso قهوه‌تان را از راه دور دم کنید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نوشیدن قهوه برای صبحانه عادت بسیاری از ماست. اما صبح که از خواب بیدار می‌شویم ممکن است حوصله‌ی تهیه‌ی یک فنجان اسپرسوی خوب را نداشته باشیم. به‌هرحال قرار نیست که روز بدی را شروع کنیم فقط به این‌خاطر که اسپرسوی اول صبح‌مان خوب از آب درنیامده! شاید به همین دلیل بوده که اولین‌بار دستگاه اسپرسوساز اختراع شد. این اختراع در طول زمان پیشرفت کرده و حالا خبر از اسپرسوسازهایی می‌رسد که از راه دور قهوه‌ی شما را آماده می‌کنند.

شرکت Nespresso به‌‌تازگی دستگاه اسپرسو‌سازی را به بازار معرفی کرده که به‌وسیله‌ی یک گوشی هوشمند برای شما قهوه دم می‌کند. این دستگاه با نام Prodigio اولین اسپرسوسازی است که به‌‌صورت هوشمند کار می‌کند. با نصب اپلیکیشن مخصوص روی گوشی‌تان، می‌توانید همان لحظه که از خواب بیدار می‌شوید، از رختخواب‌تان دستور دم کردن قهوه را به دستگاه بدهید. به محض آن‌که دست وروتان را شسته و آماده شوید، قهوه‌ روی میز منتظر شما خواهد بود.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به اسپرسوسازتان برنامه‌‌ی زمانی بدهید. اگر زمان برگشتن‌تان از سرکار بازه‌ی دقیقی داشته باشد، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به اسپرسوسازتان برنامه‌‌ی زمانی بدهید. اگر زمان برگشتن‌تان از سرکار بازه‌ی دقیقی داشته باشد، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. اما قابلیت‌های این اسپرسوساز هوشمند محدود به این‌ها نیست. برای دم کردن قهوه طبعا نیاز دارید آب را بجوشانید. این اپلیکیشن به شما یادآوری می‌کند که مخزن را به‌موقع از آب پر کنید. همچنین وقتی که آب دستگاه در حال تمام شدن باشد یا دستگاه رسوب بگیرد، از طریق اپلیکیشن متوجه خواهید شد.

به‌غیر از قابلیت کنترل از راه دور، بقیه‌ی ویژگی‌های اسپرسوساز Prodigio مانند دستگاه‌های مشابه تولیدشده در Nespresso است؛ دستگاه در سه حالت Ristretto و Espresso, Lungo تنظیم می‌شود و امکان افزودن شیر هم در تنظیمات آن وجود دارد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه