[ویدیو]با جدیدترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS آشنا شوید

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استفاده از گوشی‌های تلفن همراه که هرروز با خودمان این‌ور و آن‌ور میبریم و به جرات می‌توان گفت تبدیل به بخش مهمی از سبک زندگی ما شده‌اند، بدون وجود اپلیکیشن‌ها تقریبا هیچ معنایی ندارد. نگاه کردن به صفحه‌نمایش گوشی یا تبلت تنها زمانی لذت‌بخش است که در حال استفاده از یک اپلیکیشن جذاب باشیم.

هرروز اپلیکیشن‌های متفاوت و متنوعی به دنیای موبایل معرفی می‌شوند و از آن‌جا که رصد کردن این دنیای بزرگ و پیچیده کار آسانی نیست، خوب است هرازگاهی به حرف‌های کارشناسان درباره‌ی اپلیکیشن‌های جدید گوش کنیم و با بهترین اپلیکیشن‌ها آشنا شویم.

ویدیویی که در ادامه می‌بینیم توسط کارشناس سایت Phone Arena تهیه شده که در آن به معرفی پنج اپلیکیشن ارایه‌شده برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS می‌پردازد. این پنج اپلیکیشن که همگی به‌تازگی عرضه شده‌اند، از این قرارند:

GIFStory برای iOS

با این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی انیمشین‌های کوتاهی در قالب GIF بسازید. امکان تنظیم سرعت، تکرار فریم‌ها و مسیر انیمیشن در کنار قابلیت استفاده از فیلتر‌های مختلف هم برای کاربران این اپلیکیشن فراهم است.

Label_Downlaod24

Hyper برای iOS

اگر به دیدن ویدیوهایی که روزانه در منابع مختلف منتشر می‌شوند، این اپلیکیشن به کار شما می‌آید. Hyper هرروز ۱۰ ویدیو را مطابق با سلیقه‌ی شما پیشنهاد می‌دهد و شما می‌توانید با دیدن پیش‌نمایشی از آن‌ها درباره‌ی دیدن ویدیوها تصمیم بگیرید. با کشیدن به سمت راست، ویدیوی موردنظر دانلود می‌شود.

Label_Downlaod24

Pictures برایiOS

این برنامه برای گفت‌وگوهای شما مناسب است. با کمک Pictures می‌توانید ایموجی‌های متن‌محور را در چت‌های‌تان جا دهید. Pictures یک گالری کامل از ایموجی‌هایی است که احساسات شما را به مخاطبان‌تان انتقال می‌دهند.

لانچر ASAP برای اندروید

با این اپلیکیشن و درواقع بهتر است بگوییم لانچر، می‌توانید شکل‌وشمایل رابط کاربری گوشی‌تان را عوض کنید. این لانچر سبک و راحت است و قابلیت شخصی‌سازی آن بالاست.

Label_Downlaod

Bored Panda برای اندروید

Bored Panda وب‌سایت پرطرفداری است که حالا اپلیکیشن مخصوص اندروید آن عرضه شده است. این اپلیکیشن می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای گشت‌وگذار در محتواهای سایت Bored Panda باشد.

Label_Downlaod

 

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی معرفی این اپلیکیشن‌ها را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    لانچر ASAP عالی بود.
    توصیه میکنم حتما نصب کنین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه