با جستجوی صوتی گوگل جادوهای هری پاتر را اجرا کنید

۱۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه فیلم‌های هری پاتر مدتی است به پایان رسیده‌اند. با این حال اگر عاشق این جهان جادوگری هستید احتمالا در انتظار فیلم جدیدی باشید که در همین جهان ساخته شده و از نوشته‌های جی.‌کی‌.رولینگ هم بهره گرفته است. جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) یک درام فانتزی است به کارگردانی دیوید یتس و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی جی.کی.رولینگ امسال روی پرده خواهد رفت. تاریخ شروع اکران فیلم هم جمعه ۲۸ آبان خواهد بود.

گوگل برای جشن گرفتن شروع اکران این فیلم، اعلام کرده که در همکاری با شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر مجموعه‌ای از جادو و وردهای هری پاتر را به قابلیت‌های جستجوی صوتی گوگل اضافه کرده است.

براساس آنچه گوگل اعلام کرده می‌توانید با گوشی‌تان مثل چوب جادوگری، دست به معجزه بزنید. اگر می‌خواهید جادوگر شوید کافی است در بخش جستجوی صوتی گوشی اندرویدی‌تان بگویید «Ok Google»  و پس از آن با گفتن «Lumos» یا «Nox» نور فلش‌ موبایل‌تان را خاموش و روشن کنید. با گفتن «Silencio» هم می‌توانید زنگ موبایل و نوتیفیکیشن‌های‌تان را سایلنت کنید.

علاوه بر اینکه می‌توانید از طریق جستجوی صوتی کارهایی شبیه جادوگری انجام دهید باید بدانید گوگل به قابلیت Google Street View خود هم مضامین مرتبطی با این فیلم افزوده است.

باید منتظر اکران این فیلم و بررسی استقبال مخاطبان از آن بمانیم.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. علیرضا

    چه باحال!

  2. amir

    یکی از بهترین کارایی که برای هری پاتر کردن این بود که دیگه ادامه ندادن.تو اوج رفتن کنار

    1. Sahar

      واقعا. ولی هیچی مثل اون نمی شه خداییش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه