با دست‌بند ورزشی Gear Fit 2 بیشتر آشنا شوید

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

 

نسل دوم خانواده Gear Fit سامسونگ نه تنها سریع‌تر از مدل قبلی شده، بلکه ارتقای کیفیت صفحه نمایش‌اش، مقاومت در برابر آب و بهبود طراحی و سازگاری‌اش با نرم‌افزار S Health، آن را به محصولی هیجان‌انگیز در بازار گجت‌های پوشیدنی تبدیل کرده است. با ظهور ابزارک‌های پوشیدنی در بازار محصولات دیجیتالی پیش‌بینی‌ها از خلق وسایل و تولیدات گوناگون و متنوع حکایت داشت، تاکنون ابزارک‌هایی همچون ساعت‌های هوشمند، عینک‌ها، دستبندها و هدفون‌های هوشمند توانسته‌اند توجهات بسیاری را به خود جلب کنند. طی دو سه سال اخیر توجه و اقبال کاربران به ابزارک‌های پوشیدنی هر ساله بیشتر از گذشته شده است.

طبق آخرین آمارهای موسسه IDC میزان استقبال از ابزارک‌های پوشیدنی در سال ۲۰۱۵ به رقم شگفت‌انگیز ۷۸ میلیون دستگاه رسیده است، داستان وقتی جالب می‌شود که این رقم را در کنار رقمی که در سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده‌بود قرار دهیم و آن‌ها را باهم مقایسه کنیم. در سال ۲۰۱۴ تنها ۲۸ میلیون ابزارک پوشیدنی فروخته شده بود.

دست‌بند جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش ۱.۵ اینچی (Super AMOLED)  خمیده با دقت تصویر ۴۳۵در ۲۱۶ پیکسل بهره می‌برد  که اطلاعات مختلفی را به کاربران نشان می‌دهد. پردازنده دو هسته‌ای اگزینوس ۳۲۵۰ با فرکانس ۱ گیگاهرتز و رم ۵۱۲ مگابایتی، هسته اصلی Gear Fit2  را تشکیل می‌دهند. از دیگر ویژگ‌های این دست‌بند ورزشی می‌توان به مجهز شدن به GPS و طراحی بهتر آن اشاره کرد.

دست‌بند Gear Fit2 به ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده که می‌توانید موسیقی‌های مختلفی روی آن ذخیره کنید و در زمان ورزش کردن به آن‌ها گوش بدهید. این محصول به سنسورهای مختلفی هم مجهز شده که در زمان ورزش اطلاعات مختلفی را به کاربران منتقل می‌کند. از جمله این اطلاعات می‌توان به شمارش گام‌های برداشته شده، محاسبه‌ طبقات طی شده، میانگین سرعت و کالری سوزانده شده، نمایش مسیر و مسافت طی شده و در نهایت شمارش دائمی تعداد ضربان قلب هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد. در دست‌بند جدید سامسونگ ، ۴ حسگر با کاربردهایی مانند سنجش ارتفاع‌، اندازه‌گیری ضربان قلب، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ وجود دارد. البته براساس ادعای سامسونگ، باتری این محصول تا ۵ روز دستگاه را روشن نگه‌می‌دارد.

البته Gear Fit 2 با داشتن استاندارد IP68 ضدآب است و به همین دلیل در زمان ورزش کردن آب به داخل آن نفوذ نمی‌کند. این محصول تا عمق ۱.۵ متری و به مدت نیم‌ساعت در برابر نفوذ آب مقاوم است. این دست‌بند ورزشی با تمام گوشی‌های هوشمندی که از اندروید ۴.۴ بهره می‌برد سازگار است. همچنین اپلیکیشن مخصوصی با نام S Health برای آن در نظر گرفته شده که تمام اطلاعاتی که این محصول جمع‌آوری می‌کند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین Gear Fit 2 می‌تواند اعلان‌هایی که کاربران روی گوشی خودشان دریافت می‌کند را به کاربران نشان دهد.

 ‌‌‌‌

 

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mohammad

    دوسش دارم

  2. Avatar SohylKia

    زیبا و پرکاربرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه