[ویدیو] با قابلیت‌های کاربردی اندروید N آشنا شوید

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به‌خاطر داشته باشید، در حدود دو هفته‌ی پیش کنفرانس Google I/O با هدف رونمایی و معرفی از جدیدترین دستاوردهای مجموعه‌ی گوگل در حوزه‌های IT و تکنولوژی برگزار شد. در جریان این کنفرانس سه روزه گوگل از برنامه‌ها و قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرد. از برنامه‌های پیام‌رسان دوقولوی Allo و Duo گرفته تا قابلیت Instant Apps که به کاربران امکان می‌دهد بدون نصب اپلیکیشن‌ها روی دستگاه‌های هوشمند‌شان از آن‌ها استفاده کنند.

اما در جریان این کنفرانس یکی از جذاب‌ترین و مورد انتظارترین مباحث به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل گوگل یا همان اندروید N مربوط می‌شد. در جریان Google I/O امسال اطلاعات جالبی از جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید منتشر شد. از جمله‌ی این اطلاعات می‌توان به امکان نام‌گذاری این سیستم‌عامل جدید توسط خود کاربران اشاره کرد. هم‌چنین مدیران گوگل خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی بتای اندروید N دارند که به‌شکل اختصاصی در اختیار کاربران گوشی‌های نکسوس قرار گرفته است.

مانور گسترده‌ی گوگل روی اندروید بعدی باعث شد تا خیلی‌ها تصمیم بگیرند قابلیت‌های نسخه‌ی بتای آن را بررسی و نتیجه‌ی مطالعات‌شان را در اختیار بقیه قرار بدهند. در ادامه ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که درباره‌ی همین قابلیت‌های جدید اندروید N در آن سخن به میان آورده می‌شود. در این ویدیو درباره قابلیت‌هایی مثل چندکاره بودن اندروید N و امکان استفاده از قابلیت صفحه‌ی نمایش دو قسمتی توضیح داده می‌شود.

اگر می‌خواهید درباره‌ی قابلیت‌های نسخه‌ی بعدی از سیستم‌عامل اندروید یا همان اندروید N بیشتر بدانید، توصیه می‌کنیم حتما ویدیوی بالا را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    داره کم کم ثابت میشه بهترین سیستم عامل موبایل دنیاست و با فعال شدن قابلیت پنجره شناور که مثلا مثل ویندوز میشه هر برنامه را بصورت پنجره ایجاد و جابجا و تغییر اندازه داد، دیگه ios هیچ جایی برای عرضه اندام نخواهد داشت.

  2. Avatar امیر

    اندروید آینده تمام سیستم عامل های دنیا از دسکتاپ تا گوشی است. البته گوشی های هوشمند را در قبضه داره ولی دسکتاپ و لپ تاپ و PC را هم در کنترل خواهد گرفت….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه