[ویدیو] با هدست‌های Gear IconX سامسونگ بیشتر آشنا شوید

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ چند وقت پیش هدست‌های Gear IconX را رونمایی کرد. هدست‌های بسیار کوچکی که برای فعالیت‌‌های ورزشی گزینه‌ی بسیار مناسبی به حساب می‌آیند. این هدست‌های تو گوشی بی‌سیم برای افرادی مناسب خواهد بود که دوست دارند با خیال راحت و بدون مزاحمت سیم هدست‌های معمولی به ورزش کردن به‌پردازند.

این محصول زیبای سامسونگ با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار شده و تجربه‌ی بسیار خوبی از یک محصول بی‌سیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توانیم به ضد آب بودن آن و داشتن حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. سامسونگ برای Gear IconX نزدیک به چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته که کاربران می‌توانند روی آن موسیقی بریزند و در زمان ورزش کردن به آن‌ها گوش کنند. در واقع این محصول یک پخش کننده‌ی موسیقی هم به شمار می‌رود.

سنسورهای مختلفی روی این هدست توگشی بی‌سیم قرار گرفته‌اند که اطلاعات آن‌ها به وسیله‌ی اپلیکیشن S Health سامسونگ به گوشی کاربران منتقل خواهند شد. این محصول در رنگ‌های آبی، سیاه و سفید عرضه شده و با خرید آن قطعا تجربه‌ی بسیار هیجان‌انگیزی را به‌دست می‌آورید. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این محصول را مشاهده کنید و با قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar میلاد

    سلام
    یه سوال من بیشتر هدفون های طرح اپل رو که دیدم همزمان از دو طرف صداش در نمیاد میخواستم بدونم هدفون سامسونگ هم همین طوریه یعنی هر دو طرف باهم کانکت و صدا پخش می کنند؟؟؟؟؟!!!!

  2. Avatar Next is Now

    این محصول فوق العادست شاید بخرمش اگه قیمتش مناسب باشه

  3. Avatar علی

    دقیییییقا همون چیزیه که میخام !منو باش که تو کف هدفون های اپل مونده بودم.

  4. Avatar ماکروسافت

    سامسونگ همیشه تو تولید هدفون های با کیفیت معروف بوده
    بعد اپل ذوق میکنه جک ۳.۵ میلمتریشو پاک کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه