با این هدست برای گوش دادن به موسیقی نیازی به موبایل نخواهید داشت

۲۷ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

گروهی از افراد در حال ساخت هدست جدیدی هستند که بتوان با آن بدون نیاز به داشتن تلفن همراه هوشمند به موسیقی گوش داد و حتی با دستیار صوتی مخصوصی که دارد کار کرد. دستیار صوتی این هدست تقریبا همان کاری را می‌کند که سیری و الکسا هم انجام می‌دهند. هدست جدیدی که Vinci نام دارد و فعلا پروژه‌ی ساخت آن روی سایت Kickstarter قرار گرفته تا بتواند منابع مالی مورد نیازش را جمع‌آوری کند.  همچنین هر کسی که مایل بود می‌تواند این محصول را پیش‌خرید کند.

Vinci-1

این هدست جدید می‌تواند موسیقی پخش کند و فعالیت فیزیکی کاربران را هم اندازه بگیرد یا مسیرها را مشخص کند و حتی پیام‌های کوتاه را روی صفحه نمایشی که دارد نشان دهد. این هدست به شبکه‌های ۳G و Wi-Fi هم متصل خواهد شد. برای استفاده از این هدست نیازی به تلفن همراه هوشمند نخواهید داشت.

Vinci-2

حتی سازندگان این هدست گفته‌اند که محصول آن‌ها پس از مدتی رفتار کاربران را یاد می‌گیرد و به کاربران می‌گوید که مثلا اتوبوس آن‌ها کی می‌رسد یا الان باید چه کاری انجام دهند. روی این محصول یک صفحه نمایش لمسی قرار گرفته که باعث می‌شود کاربران بتوانند تنظیمات را تغییر دهند.

vinci-4

با متصل کردن این هدست به گوشی هم می‌توانید اکولیزرهای مخصوصی برای پخش آهنگ‌ها انتخاب کنید یا اکولیزر خاص خودتان را بسازید. هدست Vinci در چند مدل راهی بازار می‌شود. مدل اول که V1.5 نام دارد با قیمت ۲۰۰ دلار و مدل بعدی که V1.5 Pro نام دارد، با قیمت ۳۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد. مدل Pro از حافظه داخلی بیشتری بهره می‌برد و به سیستم کاهش نویز و شارژ بی‌سیم مجهز شده است. البته تا زمانی که این محصول در سایت Kickstarter قرار گرفته می‌توانید مدل‌های مختلف را با قیمت ۱۰۰ و ۱۵۰ دلار خریداری کنید.

منبع: Engadget

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Ahmad

    من اینو میخوام عجب چیزیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه