با هدفون توگوشی Gear IconX بیش‌تر آشنا شوید

۳ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

بازار گجت‌های پوشیدنی این روزها حسابی داغ است و به‌خصوص گجت‌های سلامتی طرفداران زیادی دارند. در این بازار، سامسونگ به‌تازگی حضور پررنگش را با ارایه‌ی محصولات متنوع تثبیت کرده است. کمی بعد از مچ‌بند ورزشی Gear Fit 2 این شرکت هدفون‌های توگوشی Gear IconX را معرفی کرد که در نوع خود به‌خوبی مورد توجه قرار گرفتند.

سامسونگ تابستان را فرصت خوبی می‌داند که توجه بازار را بیش‌ از پیش به محصول جدیدش جلب کند. هدفون Gear IconX فقط یک هدفون برای گوش دادن به موسیقی یا انجام دادن مکالمه تلفنی نیست. در واقع از ابتدا هم گفته شد این هدفون توگوشی مثل یک گجت پوشیدنی سنجش سلامتی، بیش‌تر مناسب ورزشکاران است.

samsung-gear-iconx-are-they-really-the-best-wireless-earphones

سیستم بررسی وضعیت ورزش و امکان همخوانی کامل با اپ S Health سامسونگ باعث شده با این وسیله بتوانید علاوه بر کنترل و نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، اطلاعات مربوط به سلامت مثل کالری‌های سوزانده شده، ضربان قلب و میزان مسافتی که پیاده‌روی کرده‌اید را هم در اختیار داشته باشید.

همه‌ی این‌ها در حالی‌ست که برای استفاده از این امکانات ملزم به داشتن یک گوشی تلفن سامسونگ یا حتی اندرویدی نیستید. حتی اگر گوشی شما آیفون باشد، می‌توانید این هدفون را با برنامه‌های سلامتی دیگری به‌جز S Health هماهنگ کنید.

gsmarena_004-(1)

علت مانور دادن سامسونگ روی Gear IconX به این امکانات محدود نمی‌شود. از لحاظ سخت‌افزاری هم این هدفون ویژگی‌های جذابی دارد؛ از جمله‌ این‌که شارژ سریع آن داخل قاب محافظش صورت می‌گیرد. این قاب با کابل USB هردو گوشی هدفون را شارژ می‌کند. گوشی‌های مخصوص گوش چپ و راست مستقل هستند و با هیچ سیم یا چیز دیگری به هم متصل نشده‌اند. درواقع هریک به‌طور مستقل کار می‌کنند و می‌توانید به‌طور همزمان از دو گوشی دو کار متفاوت را بطلبید یا این‌که جوری تنظیم‌شان کنید که هردو یک عمل را دنبال کنند.

gsmarena_003

اما نحوه‌ی کار با Gear IconX چطور است و چه قابلیت‌های دیگری دارد؟

قسمتی از این هدفون که داخل گوش قرار می‌گیرد، در سه اندازه‌ی مختلف طراحی شده تا هرکس با توجه به نیاز و اندازه‌ی گوشش آن را انتخاب کند. قسمت بیرونی هم به پنل لمسی مجهز شده است. با این پنل می‌توانید موسیقی اجرا کنید، آن را رد کنید و دستور پخش قطعه‌ی بعدی را بدهید، پخش موسیقی را متوقف کرده یا صدا را تنظیم کنید.

gsmarena_005

همه‌ی این کارها از طریق لمس قسمت بیرونی هدفون امکان‌پذیر می‌شود: با یک‌بار لمس دستور پخش را می‌دهید؛ دوبار لمس، دستور پخش قطعه‌ی بعدی را می‌دهد؛ با حرکت دادن انگشت‌تان به بالا و پایین هم می‌توانید صدا را تنظیم کنید و… این توضیحات را سامسونگ در ویدیویی که برای Gear IconX ساخته ارایه داده است. بخشی از این ویدیو را در ادامه با هم می‌بینیم.

به عنوان آخرین نکته درمورد هدفون توگوشی بی‌سیم سامسونگ باید اضافه کنیم که حتی بدون اتصال به گوشی هم می‌توانید با این هدفون به موسیقی گوش بدهید. چرا که برای همین دو قطعه‌‌ی کوچک، حافطه‌ی ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده و همچنین امکان انتقال موسیقی از داخل گوشی به حافظه‌ی هدفون هم وجود دارد. این انتقال مثل بقیه‌ی کارهای Gear IconX از طریق بلوتوث انجام می‌گیرد.

gear-icon-x_stay_alert_l

اگر درمورد قیمت این محصول جدید کنجکاوید، از آن‌جا که فعلا در ایران عرضه نشده، باید گفت تخمین دقیقی از قیمت آن نداریم اما در حال حاضر این محصول در کشورهایی از جمله آلمان، فرانسه، استرالیا، روسیه و … با قیمت ۲۳۰ دلار فروخته می‌شود و در کره هم قیمتی معادل ۱۹۰ دلار دارد.

برای آشنایی بیش‌تر با Gear IconX با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و بخشی از ویدیوی سامسونگ برای این محصول را با عنوان «چطور با Gear IconX شروع کنیم؟» ببینید.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    چقدر دوست داشتنیه این محصول

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه