با پست سفارش دهید، سریع‌تر تحویل بگیرید

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جشنواره‌ی تابستانی داغ دیجی‌کالا، «شرکت ملی پست ایران» سفارشات مشتریان دیجی‌کالا را به صورت ویژه به آن‌ها تحویل می‌دهد. در طول برگزاری جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا»، کافیست به هنگام ثبت سفارش، گزینه‌ی ارسال با پست را انتخاب کنید. در این صورت، شرکت ملی پست سفارش شما را در عرض ۴۸ ساعت به دستتان می‌رساند. بعلاوه‌ی اینکه ارسال تمام سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان به تهران و شهرستان‌ها رایگان است.

جشنواره‌ی شگفت‌انگیز با دمای بالا از صبح شنبه ۲۴ تیر شروع شد و تا دوشنبه ۲۶ تیر ادامه دارد. در این جشنواره صدها کالا با تخفیف‌ باورنکردنی فروخته می‌شوند. از تخفیف‌ ۵۰ درصدی روی کالاهایی مثل پلی‌استیشن ۴ بگیرید تا تخفیف ۵ میلیون تومانی روی مدل‌های مختلف خودرو. در ضمن با شرکت در گردونه‌ی شانس و خرید در این جشنواره می‌توانید برنده‌ی جوایز عجیب و غریبی مثل بلیت سفر به نیویورک و پاریس یا بالن‌سواری برفراز تهران بشوید.

فرصت شرکت در جشنواره‌ی تابستانی دیجی‌کالا و خرید آن‌چه همیشه آرزویش را داشته‌اید، از دست ندهید.
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Hossein

    گردونه شانس جشنواره تابستان به چه صورته؟ یعنی اگه در طول ۳روز جشنواره مثلا ۲تا خرید بالای ۲۰۰تومن انجام داده باشیم که مجموعش بالای ۴۰۰تومنه، یک شانس گردونه بهمون تعلق میگیره؟

  2. Avatar بهنام

    سلام
    من که اومدم سفارش بدم اصلا چنین گزینه ای نبود

  3. Avatar پارسا

    تجربه ثابت کرده که بی نظم ترین شرکت ممکن همین پست هست
    این دفعه هم ۴۸ ساعت شده و خبری از مرسوله من نیست، علاوه بر این در داخل سامانه هم اطلاعات آخرین وضعیت مرسوله رو تهران نشون میده!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه