با Substitute Phone اعتیاد به گوشی‌‌‌هوشمند را ترک کنید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اعتیاد به گوشی

شاید برای‌تان پیش آمده باشد که بدون آنکه نیازی به گوشی‌تان داشته باشید گوشی را بردارید و صرفا با آن بدون هدف بازی کنید. یک طراح اتریشی به نام Klemens Schillinger چند شی با نام Substitute Phone طراحی کرده تا به کسانی که به کار کردن با تلفن هوشمند معتاد شدند کمک کند.

Klemens Schillinger در مصاحبه‌ای عنوان کرده که گوشی‌ها هر روز بیشتر به یک شی اعتیادآور تبدیل می‌شوند و کاربران بدون نیاز واقعی به آن‌ها همیشه در حال کارکردن یا به نوعی بازی کردن با آن‌ها هستند. این رفتار خاص یعنی چک‌کردن مدام و بی‌هدف گوشی باعث شده این طراح پنج شی گوشی‌مانند طراحی کند.

ظاهرا در حال حاضر این اشیاء برای فروش عرضه نمی‌شوند اما ممکن است در آینده شاهد عرضه آن‌ها به بازار هم باشیم

این اشیاء از پلاستیک پلی‌اتیلنی سیاه ساخته و تعدادی سنگ هم درون سطحش قرار داده شده‌اند. با این سنگ‌ها قادر هستید اقداماتی مثل اسکرول‌کردن، پینچ‌کردن یا سوایپ‌کردن را انجام دهید. استفاده از این اشیاء به جای گوشی به افرادی که قصد دارند اعتیادشان را ترک کنند کمک می‌کند با این موضوع راحت‌تر کنار بیایند.

ظاهرا در حال حاضر این اشیاء برای فروش عرضه نمی‌شوند اما ممکن است در آینده شاهد عرضه آن‌ها به بازار هم باشیم. در حال حاضر این طراح اشیاء اشاره شده را برای نمایشگاه Vienna Design Week طراحی کرده است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه