بخش بازی‌های مستقل به اپ استور اضافه شد

۲۸ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل بعد از ۱۲ روز که به تبلیغ بازی‌های مستقل پرداخت اعلام کرد که بخش جدیدی به اسم بازی‌های مستقل راه اندازی کرده است. این بخش به شکل اختصاصی به بازی‌های مستقل مربوط می‌شود و به همین دلیل انتظار داریم که افراد بیشتری با این دسته از بازی‌ها آشنا شوند.

این اقدام اپل مورد توجه بسیاری از بازی‌سازان مستقل هم قرار گرفت. به طور مثال «ایتای کرن» (Itay Keren) سازنده‌ی بازی معمایی Mushroom 11 در این‌باره گفته:« اضافه شدن بخش بازی‌های مستقل به فروشگاه اپ استور باعث می‌شود که مردم بیشتر با این عنوان‌ها آشنا شوند. بازی‌های مستقل از نظر قیمت و سبک بسیار متفاوت هستند. دیده شدن این بازی‌ها باعث می‌شود که سازندگان آن‌ها هم انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت خودشان به دست بیاورند.»

بازی‌ها مستقل در برخی موارد از بازی‌های بزرگ هم بهتر هستند. به طور مثال عنوان‌هایی  مانند Limbo و ‌Bastion و کلی بازی دیگر به شکل مستقل برای پلتفرم‌های موبایل، کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی عرضه شده که تجربه کردن آن‌ها بسیار لذت بخش و جذاب است. اگر دوست دارید خودتان را با یکسری بازی هیجان انگیز و جذاب سرگرم کنید، قطعا به سمت بازی‌های مستقل بروید و آن‌ها را بازی کنید.

منبع:‌ appleinsider

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه