شرکت برادران وارنر امسال ۳۵ فیلم خود را با کیفیت ۴K Blu-ray و HDR عرضه می‌کند

۱۴ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نسخه‌های ۴K Blu-Ray و HDR تعدادی از فیلم‌های محبوب و پرطرفدار را در نمایشگاه CES 2016 خواهیم دید. شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر (Warner Bros) اعلام کرده که در سال جاری ۳۵ فیلم ۴K Blu-Ray و HDR عرضه می‌کند.

این لیست با چهار فیلم Mad Max: Fury Road ،San Andreas ،The Lego Movie و Pan آغاز می‌شود که وعده داده شده اوایل سال ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود و احتمالا Pacific Rim و Man of Steel هم عنوان‌های ‌بعدی این لیست هستند.

مدتی است که تکنولوژی ۴K برای نمایش خانگی هم فراهم شده و حالا تماشای فیلم‌ها با این کیفیت به یک ترند تبدیل شده است. شرکت بزرگ فیلم‌سازی برادران وارنر هم در پی این محبوبیت، اعلام کرده که می‌خواهد تا پایان سال ۲۰۱۶ (حدودا آخر آذر ماه سال آینده) ۳۵ فیلم از آرشیو خودش را با کیفیت ۴K Blu-Ray روانه‌ی بازار کند.

این لیست با چهار فیلم Mad Max: Fury Road ،San Andreas ،The Lego Movie و Pan آغاز می‌شود که وعده داده شده اوایل سال ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود و احتمالا Pacific Rim و Man of Steel هم عنوان‌های ‌بعدی این لیست هستند.

در نمایشگاه CES امسال شرکت‌های زیادی به سمت تولید با کیفیت ۴K و HDR روی آورده‌اند و برادران وارنر هم در این زمینه دست به کار شده و علاوه بر عرضه‌ی فیلم‌ها با کیفیت Ultra HD، نسخه‌های HDR را هم در برنامه‌ی خود قرار داده است.

سال گذشته شرکت فاکس (Fox) ضمن همکاری با سامسونگ در نمایشگاه IFA فیلم‌های Fantastic Four و Maze Runner را با کیفیت HDR معرفی کرده بود و سونی (Sony) هم در چند ماه آینده فیلم‌های The Amazing Spider-Man 2 و Pineapple Express را به همین ترتیب وارد بازار خواهد کرد.

منبع: Engadget و The Verge

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar FEIZ

    خبر خوبیه مخصوصا امسال که ۲ فیلم از دنیای سینمایی dc رو اکران میکنه.
    ببخشید لطفا یه مقاله از برترین شرکت های فیلم سازی بگذارید، از نظر فروش و سود و موفقیت و… (البته من کلا نفهمیدم که این شرکت ها مثل وارنر براز و والت دیسنی و…. فیلم سازن یا منتشر کننده یا چی چی؟؟؟).
    من هرچی در سایت های اینترنتی داخل و خارجی گشتم چنین چیزی ندیدم.

  2. Avatar سینا

    من نمیفهمم.
    همه ی این فیلم ها قبلا اکران شدن.
    حالا دوباره میخوان با کیفیت بالاتر اکران کنن؟
    What the hill?

    1. Avatar FEIZ

      دوست عزیز قرار نیست رو پرده نقره ایی سینما دوباره اکران بشه بلکه قراره به صورت DVD به فروش برسه،مثل بقیه فیلم ها که بعد از اکران سینما در پک بلوری منتشر می شود با این تفاوت که… .

      1. Avatar ابراهیم

        فکر کنم بر عکس فرمودید.
        قبلا فیلما رو دی وی دی بود و بعد مدت ها رفت روی بلوری بصورت FHD و الان شده روی بلو ری و UHD

      2. Avatar سینا

        شاید هم شما درست میگید.
        نمیدونم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه