برایان فولر، نویسنده‌ی سریال جدید پیشتازان فضا

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شبکه‌ی تلویزیونی CBS قصد تولید سری جدیدی از سریال «پیشتازان فضا» (Star Trek) را دارد. این شبکه می‌خواهد نوشتن فیلمنامه سریال را به عهده‌ی «برایان فولر» (Bryan Fuller) بگذارد. فولر پیش از این سریال «هانیبال» (Hannibal) را ساخته بود.

سریال هانیبال بر اساس شخصیت‌های فیلم «اژدهای سرخ» (The Red Dragon) ساخته شد. اژدهای سرخ آخرین قسمت از سه‌گانه‌ای درباره‌ی یک روانپزشک به نام «هانیبال لکتر» (Hannibal Lecter) بود و سریال هانیبال، یک درام جنایی و کارآگاهی بود. فولر قرار است به عنوان نویسنده‌ی سریال پیشتازان فضا و یکی از خالقان آن در پروژه جدید حاضر شود.

قبلا هم سریال‌های تلویزیونی دیگری بر اساس داستان پیشتازان فضا ساخته شده بود و فولر در نوشتن سناریوی دوتا از آن‌ها همکاری داشت؛ یکی Star Trek: Deep Space Nine و دومی هم Star Trek Voyager که هردو عمدتا در دهه‌ی ۹۰ میلادی پخش می‌شدند. شخصیت‌هایی که معمولا در سریالهای فولر تصویر می‌شوند، قوی و پیچیده هستند که این یک امتیاز در تولید پیشتازان فضا محسوب می‌شوند.

فولر از پیشنهاد این همکاری اظهار خوشحالی کرد و گفت که مشتاق است در کنار «الکس کورتزمن» (Alex Kurtzman) دست به تولید سریال جدید پیشتازان فضا بزند. کورتزمن در تولید دو فیلم اخیری که بر اساس همین داستان بودند و Star Trek: Into the Darkness و Star Trek نام داشتند، همکاری داشت. اولی در سال ۲۰۱۳ و دومی در سال ۲۰۰۹ پخش شده بودند و هر دوی این فیلم‌ها را «جی. جی. آبرامز» (J. J. Abrams) کارگردانی کرده بود.

اولین فیلم پیشتازان فضا در سال ۱۹۷۹ پخش شد.

در تولید سری جدید سریال پیشتازان فضا، کورتزمن تهیه‌کننده‌ی انحصاری خواهد بود. این سریال از دی ماه سال آینده پخش خواهد شد.

فیلم Star Treck

فیلم Star Treck

منبع: Digital Trends و The Verge

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه