نقد و بررسی ال‌جی G5 به‌زودی در دیجی‌کالا مگ

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه کمتر از دو هفته از معرفی رسمی ال‌‌جی G5 در جریان کنگره MWC 2016 می‌گذرد، دیجی‌کالا توانست میزبان پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی باشد.

به‌زودی نقد و بررسی کامل این گوشی در دیجی‌کالا مگ منتشر خواهد شد ولی تا پیش از آن، نگاهی کوتاه به رابط کاربری جدید LG برای این گوشی می‌اندازیم.

همانطور که انتظار می‌رفت، G5 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه شده و LG از یک رابط کاربری جدید برای این گوشی استفاده کرده است. بارزترین مورد در رابط کاربری جدید مربوط به حذف بخش App Drawer برای نشان دادن لیست کامل برنامه‌ها است. اکنون با یک رابط کاربری یک لایه مواجه هستیم که شباهت زیادی به رابط کاربری iOS در گوشی‌های آیفون دارد. تمامی برنامه‌ها در صفحات اصلی پخش شده‌اند و تنها راه اینکه از شلوغی آیکون‌ها خلاص شوید، پوشه‌بندی کردن‌شان است. همان‌طور هم که از یک گوشی در این سطح انتظار دارید، حتی باوجود استفاده از تصویر پس‌زمینه‌ی متحرک (Live Wallpaper) کوچک‌ترین مکث یا کاهش سرعتی هنگام اجرای برنامه‌ها یا حرکت بین منوها مشاهده نخواهید کرد. البته تنها مدت کوتاهی با G5 کار کردیم و احتمالا این موضوع، هنگامی‌که حافظه‌ی دستگاه را با انواع و اقسام بازی‌های سنگین و برنامه‌های مختلف پرکنید، تغییر خواهد کرد.

LG_G5_Digikala_02

به زودی، نقد و بررسی کامل این گوشی در دیجی‌کالا مگ منتشر خواهد شد.

LG G5

LG G5

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    اول از همه باید تاسف خورد که منو رو از آندروید دارن حذف میکنن و این اشتباه گوگل خیلی سنگینه…من همیشه از رابط کاربری اپل و هوآوی برای این مورد متنفر بودم…
    دوما انصافا زشته و به یک گوشی معرفی شده در سال ۲۰۱۶ نمیخوره…طراحیش زننده س…
    تبریک به دی جی کالا که اولین هست و بس
    سوگولی گوشیهای سال ۲۰۱۶ اس ۷ اج رو هم سریعتر موجود کنین که حال و هوای دی جی کالا هم عوض بشه
    با تشکر از استاد حشمتی

  2. Avatar Mohammad

    واقعا ظاهر زشتی داره … یه قسمت های کوچولویی از سامسونگ و اپل کپی کرده فقط که یکم جذاب بشه ولی بازم زشت هست در کل پشتش دمه دوربین

    1. Avatar بهزاد

      دقیقا کجاش کپی شده؟ هرچند قبول دارم زشت هست

  3. Avatar مصطفی

    دمت گرم دیجی مردم از انتظار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه