برنامه‌های قدیمی روی اندروید P نصب نمی‌شوند

۲۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید P

به احتمال زیاد برنامه‌های بسیار زیادی در فروشگاه گوگل پلی وجود دارند که از زمان عرضه تا الان به‌روزرسانی نشده‌اند. شاید توسعه‌دهندگان روند به‌روزرسانی برنامه را متوقف کرده‌اند تا شاید نیازی به به‌روزرسانی نداشته است. حالا به نظر می‌رسد که این روند با عرضه اندروید P تغییر می‌کند.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۱۸

براساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که در سیستم عامل اندروید P جلوی نصب برنامه‌هایی که برای اندروید ۴.۱ یا نسخه‌ّهای قدیمی‌تر ساخته شده‌اند، گرفته می‌شود. در واقع اگر همچنان از برنامه قدیمی استفاده می‌کنید، در اندروید P دیگر امکان انجام این کار را نخواهید داشت.

این اقدام برای برخی از برنامه‌ها خوب به نظر می‌رسد. به هر حال ممکن است برنامه‌ّهای زیادی وجود داشته باشند که از مشکلات امنیتی برخوردار هستند. این مشکلات می‌توانند با به‌روزرسانی‌های بعدی برطرف شوند. همچنین عرضه به‌روزرسان برای برنامه‌ها باعث می‌شود که بتوان رابط کاربری جدیدی برای آن‌ها در نظر گرفته و از قابلیت‌های جدیدی برخوردار شوند.

شرکت گوگل قبلا کاری کرده بود که توسعه‌دهندگان تمام اپلیکیشن‌های خودشان را ۶۴ بیتی کنند.

در حال حاضر شرکت گوگل نسخه پیش نمایش اندروید P را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. نسخه نهایی این سیستم عامل در تابستان آینده راهی بازار می‌شود.

منبع: androidpolice

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه