برنامه‌ی واقعیت مجازی Milk VR بدون Gear VR هم کار می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونک برنامه‌ی واقعیت مجازی Milk VR را معرفی کرد که بدون نیاز به هدست واقعیت مجازی Gear VR هم کار می‌کند.

برنامه‌ی Milk VR سامسونگ، ویدیوهای ۳۶۰ درجه را برای کاربران پخش می‌کند.

در حالی که برای تماشای مضامین واقعیت مجازی نیاز به هدست‌های مخصوص آن دارید، سامسونگ برنامه‌ی Milk VR را برای پلتفرم‌های موبایل راهی بازار کرد که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای ۳۶۰ درجه را بدون نیاز به وسیله‌ای خاصی روی گوشی خودشان تماشا کنند. با این برنامه می‌توان تمام ویدیوهایی که برای Gear VR عرضه شده را مشاهده کرد.

این برنامه یک کنترلر مخصوص دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان ویدیوها را حرکت داد و از زاویه‌ها مختلف آن‌ها را مشاهده کرد. در حال حاضر شرکت‌هایی مانند Mountain Dew، NBA، ۲۰th Century Fox و Skybound Entertainment برای این محصول ویدیو تولید کرده‌اند.

GearVR-Milk-app

باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ اولین شرکتی نیست که پلتفرمی مخصوص برای تماشای ویدیوهای ۳۶۰ درجه به وجود آورده است. فیسبوک چند وقتی است که در این حوزه فعالیت می‌کند و گوگل هم در سایت یوتیوب ویدیوهای این چنینی قرار می‌دهد. در این میان سامسونگ یک پلتفرم مستقل برای تماشای ویدیوهای ۳۶۰ درجه درست کرده است.

متاسفانه برنامه‌ی Milk VR برای تمام گوشی‌های اندرویدی عرضه نشده است. این نرم‌افزار با پلتفرم‌های خود سامسونگ مانند گوشی‌های گلکسی S7، گلکسی S7 Edge، گلکسی نوت ۵، گلکسی S6، گلکسی S6 Edge و گلکسی +S6 Edge کار می‌کند. با مراجعه به فروشگاه گوگل می‌توانید این برنامه را دانلود کنید.

‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه