برندگان قرعه کشی جشنواره Yoobao معرفی شدند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جشنواره Yoobao بهمن ماه گذشته به مدت هفت روز در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برگزار شد. در این مدت طیف گسترده ای از لوازم جانبی موبایل از قبیل کابل، شارژر و هدفون‌های بی‌سیم با تخفیف‌های ویژه برای مشتریان دیجی‌کالا عرضه شد. خریدارانی که در بازه‌ی زمانی جشنواره هرکدام از محصولات این برند را خریداری می‌کردند در قرعه‌کشی دو دستگاه آیفون X شرکت داده می‌شدند.

قرعه کشی جشنواره‌ی یوبائو در تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ در محل دیجی‌کالا انجام و آقایان احسان دانایی و آبتین مغمومی به عنوان برندگان قرعه‌کشی این جشنواره معرفی شدند.

برند یوبائو فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر شنزن چین آغاز کرد و به سرعت تبدیل به یکی از برندهای معروف در زمینه‌ی لوازم جانبی موبایل شد. این برند با حساسیت فوق‌العاده‌ای که در کنترل کیفیت محصولاتش اعمال می‌کند، خیلی زود توانست جای خود را در بازارهای معتبر جهانی پیدا کند. سرمایه‌گذاری خارق‌العاده‌ی این برند بر روی بخش تحقیق و توسعه باعث شده به صورت متوسط هر ماه ده محصول جدید با این نام به بازار عرضه شود. بعد از حدود ده سال از آغاز به کار یوبائو، حالا این شرکت چینی به رقیبی جدی برای دیگر نام‌های معتبر سازنده‌ی لوازم جانبی در سطح جهان تبدیل شده است.

خرید محصولات Yoobao از دیجی‌کالا

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه