بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا به نوت ۵ و گلکسی تب S2 هم می‌رسد

۲۹ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق آخرین اخبار دریافتی درباره بروزرسانی‌ اندروید ۷.۰ نوقا روی دستگاه‌های تولیدی شرکت سامسونگ مشخص شده که این بروزرسانی برای گلکسی نوت ۵  و گلکسی تب S2 هم عرضه خواهد شد.

به شکل تاریخی سامسونگ در ارائه بروزرسانی‌ اندرویدهای جدید به شکل زودهنگام و سریع چندان خوش‌سابقه نبوده است. اما در سال‌های اخیر این شرکت روند قبلی را تغییر داده است و همه نشانه‌ها حاکی از آن هستند که امسال اندروید جدید زودتر از سال‌های قبل به گوشی‌های سامسونگ می‌رسد.

البته این موضوع در حال حاضر صرفا درباره گوشی‌ها و دستگاه‌های رده‌بالای این شرکت صحت دارد و ممکن است ماجرا در مورد دستگاه‌های میان‌رده تا حدی فرق کند.

پیش از این خبرهایی درباره ارائه نسخه بتای اندروید ۷.۰ نوقا برای گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge خوانده بودیم. در عین حال گفته شده بود که احتمالا برنامه ارائه اندروید نوقا شامل گوشی‌های گلکسی S6 و S6 edge هم بشوند. حال منتشر شدن این خبر که سامسونگ قصد دارد برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی تب S2 هم اندروید جدید را منتشر کند اصلا عجیب به نظر نمی‌رسد.

البته مهم‌تر از اینکه سامسونگ قصد دارد اندروید نوقا را برای چه گوشی‌هایی ارائه کند این است که اندروید جدید به موقع و به سرعت ارائه می‌شود یا نه. از طرفی کاربران گوشی‌های سامسونگ امیدوارند زودتر شاهد عرضه این سیستم‌ عامل جدید باشند و از طرف دیگر بعضی از خبرها حاکی از این نکته‌اند که ممکن است اندروید ۷.۰ نوقا حتی تا پایان سال میلادی فعلی هم عرضه نشود.

‌ ‌‌‌

منبع: PhoneArena

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    اقای دلخوش سوال من اینه:من گوشیم گلکسی اس ۵ هستش روی جعبه و داخل تنظیمات بخش درباره دستگاه مدل رو نوشته G900F در حالی که من تو حالت دانلودینگ مود دیدم مدل رو نوشته G9006v حالا من میخوام اندروید گوشیمو اندروید ۶ نوقا بکنم باید رام مربوط به کدام مدل رو دانلود و نصب کنم؟؟خیلی ممنون میشم به پرسشم جواب بدین و منو کمک کنین

  2. Avatar mahdispd

    اقای دلخموش من یک سوال دارم در مورد اندروید
    میشه کمکم کنین و به سوالم جواب بدین؟؟اگر موافقین به همین نظر پاسخ بدین تا من سوالمو مطرح کنم
    ممنون

  3. Avatar Next is Now

    دمش گرم برای S6 منم میاد

  4. Avatar Saeed

    پس نوت ۴ چی؟؟
    دیگه تموم شد نوت۴ ؟؟????

  5. Avatar mahdispd

    برا اس ۵ چه طور؟؟؟خخ
    راستی اقای دلخموش یک پرسش درباره اندروید داشتم میتونم بپرسم؟؟

  6. Avatar djamin

    بازم خوبه نوت۷باطری هاش مشکل پیداکرد تاهمچنان نوت۵بهترین باشه نوت هاش.

  7. Avatar سام

    چقدر محدودیت و دنگ و فنگ داره اندروید؟!!

    ای او اس وقتی میاد واسه همه همزمان میاد. ان هم تا ۴ سال

  8. Avatar saeed

    زحمت کشید .دم ال جی گرم که برای G3 آندروید ۷ رو منتشزر میکنه

    1. Avatar علی

      من اس ۶ دارم و دوستم جی ۴ برای من تقریبا دو ماه دیر تر اپدیت اندروید مارشملو عرضه شد ولی از اون موقع هر ماه براش اپدیت عرضه میشه و بعضی چیز ها رو هم تغییر میده و بهتر میکنه ولی برای جی۴ دوستم از همون زمانی که به اندروید مارشملو اپدیت شده دیگه اپدیتی نیومده همچنین اپدیت مارشملو برای اس ۶ تغییرات بزرگی به همراه داشت و واقعا عملکرد دستگاه رو خیلی بهتر کرد مخصوصا در زمینه ی باتری در حالی که تاثیر چندانی روی عملکرد و ظاهر جی ۴ نداشت (اگرم داشت کاملا نامحصوص بود) بنا بر این به اپدیت الجی نناز الجی کلا هر کاری میکنه تا جلب توجه کنه ولی در عمل کاراش توخالیه. درضمن کسی نگفته نوقا برای نوت ۴ که تقریبا هم زمان با جی۳ هست نمیاد.

  9. Avatar آرین

    هوراااااا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه