بروزرسان جدید، کارایی نکسوس ۵X را افزایش می‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Nexus 5X

شرکت گوگل با عرضه‌ی بروزرسان جدید برای گوشی نکسوس ۵X سرعت این دستگاه را افزایش داده و برخی از مشکلات گزارش شده در این تلفن همراه هوشمند را هم برطرف کرده است.

بروزرسان جدید گوشی نکسوس ۵X مشکل سرعت، از کار افتادن دوربین و عدم اتصال به شبکه‌های Wi-Fi را برطرف می‌کند.

گوگل اعلام کرد که در بروزرسان جدید گوشی نکسوس ۵X سرعت گوشی بهبود پیدا می‌کند و مشکل اتصال این تلفن همراه هوشمند به شبکه‌های Wi-Fi و بلوتوث هم برطرف می‌شود. البته گوگل به مشکلاتی که این محصول با آن‌ها مواجه است، اشاره نکرده و تنها گفته که برخی مشکلات موجود در دوربین گوشی برطرف شده و دیگر کاربران با مشکل از کار افتادن دوربین مواجه نمی‌شوند.

شرکت گوگل گفته که این بروزرسان از هم اکنون برای گوشی‌های نکسوس ۵X عرضه شده و تا چند روز آینده در اختیار همه‌ی کاربران این تلفن همراه هوشمند قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به قسمت Settings و رفتن به منوی About Phone و انتخاب گزینه‌ی Check for Updates این بروزرسان را دریافت کنند. این بروزرسان جدید برای افرادی که از این تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند، لازم خواهد بود. این بروزرسان شامل بهبودهای امنیتی هم می‌شود و برخی مشکلات این قسمت را از بین می‌برد.

برخی از کاربران هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که با بروزرسانی گوشی خودشان سرعت آن بهتر شده و دیگر شاهد افت سرعت در منوها نیستند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه