بروزسان جدید، حالت STAMINA را به اکسپریا Z5 برگرداند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

با عرضه‌ی اندروید ۶.۰ برای گوشی‌های اکسپریا Z5، قابلیت STAMINA از این گوشی‌ها حذف شد. این قابلیت باعث می‌شد که عملکرد برنامه‌ها در زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است، متوقف شود و در میزان مصرف باتری هم ۴۰۰ درصد صرفه‌جویی می‌شد. این ویژگی باعث می‌شد افرادی که گوشی‌های Z5 را خریداری کرده‌اند بتوانند تا دو روز بدون شارژ کردن گوشی از آن‌ها استفاده کنند. این قابلیت که با عرضه‌ی اندروید ۶.۰ از گوشی‌های سری Z5 برداشته شده بود، بار دیگر به این تلفن‌های همراه هوشمند اضافه شد.

با اندروید ۶.۰.۱ قابلیت STAMINA به گوشی‌های Z5 بر می‌گردد.

سونی با عرضه‌ی اندروید ۶.۰.۱ نرم‌افزار این گوشی را به نسخه‌ی ۳۲.۲.A.0.224 ارتقا داده است. این بروزرسان فعلا برای گوشی‌ Z5 با شماره مدل‌ E6603، کوشی Z5 Dual با شماره مدل E6683، برای Z5 Compact با شماره مدل‌های E5803 و E5823 عرضه شده است. سونی گفته که بزودی این بروزرسان را برای Z5 Premium هم منتشر خواهد کرد.

با بروزرسان جدید حالت STAMINA به این گوشی‌ها برمی‌گردد. همچنین بروزرسانی امنیتی گوگل در تاریخ ۱ آوریل هم به این محصولات اضافه خواهد شد. یک راه جدید برای دسترسی به دوربین هم اضافه شده که کاربران با دوبار فشار دادن پشت‌سر هم دکمه‌ی خاموش و روشن می‌توانند وارد محیط دوربین شوند.

این بروزرسان جدید به شکل OTA‌ عرضه می‌شود و اگر گوشی از طریق شبکه‌ی Wi-Fi به اینترنت متصل باشد، آن را دریافت خواهد کرد. البته باتری گوشی در زمان بروزرسانی هم باید بالای ۵۰ درصد شارژ داشته باشد.

‌‌‌

منبع: Xperia Blog

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    عالیه…بروز رسانی های سونی بسیار عالی عمل کرده تاکنون…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه