بسته‌ی الحاقی جدید Ghost Recon: Wildlands معرفی شد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت یوبی‌سافت از دومین بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی «گوست ریکان: سرزمین‌های وحشی» (Ghost Recon: Wildlands) رونمایی کرده است. این بسته‌ی الحاقی جدید Fallen Ghosts نام گرفته است.

کسانی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از روز ۳۰ ام ماه می بسته‌ی الحاقی Fallen Ghosts را دانلود کنند.

داستان بسته‌ی الحاقی Fallen Ghosts، پس از اتفاقات بازی اصلی روی می‌دهد. با نابود شدن کارتل بزرگ «سانتا بلانکا»، جنگل داخلی در بولیوی شکل گرفته است. تنها نیروی نظامی بولیوی یعنی «یونیداد» (Unidad) هم از داوطلبان می‌خواهد برای بازگردادن نظم به منطقه، به آن‌ها کمک کنند.

یک نیروی ویژه‌ی جدید به اسم «لوس اکسترانهروس» (Los Exteranjeros) شکل می‌گیرد؛ نیروی ویژه‌ای که از اعضای سابق کارتل و هم‌چنین مزدوران و مجرمان تشکیل شده است. هدف این گروه جدید، پیدا کردن و از بین بردن تمام نیروهای امریکایی حاضر در منطقه است. گروه گوست‌ها باید تمام اعضای CIA باقی مانده در بولیوی را از این کشور، خارج کنند.

بسته‌ی الحاقی Fallen Ghosts پانزده مرحله‌ی داستانی به بازی اضافه می‌کند. این پانزده مرحله، شامل چهار غولآخر می‌شود. قصه‌ی بسته‌ی الحاقی را با یک کاراکتر لول ۳۰ جدید آغاز می‌کنید. این شخصیت، تمام مهارت‌های اصلی را دارد. حداکثر میزان تراز بازی از ۳۰ به ۳۵ در این بسته‌ی الحاقی اضافه می‌شود. اسلحه‌های جدید هم بخشی از این بسته‌ی الحاقی هستند.

کسانی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از روز ۳۰ ام ماه می بسته‌ی الحاقی Fallen Ghosts را دانلود کنند. امکان خرید جداگانه‌ی این بسته‌ی الحاقی از روز ششم جوئن روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر فراهم خواهد شد.

می‌توانید در ادامه، تصاویر ۴K این بسته‌ی الحاقی را ببینید.

 

منبع: AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه