بلوتوث آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشکل دارد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در مدل جدیدش آیفون ۷ حذف کرده است. حذف این بخش یکی از امکانات اتصالی در این گوشی را حذف کرده. حال به جای استفاده از جک یا باید از درگاه لایتنینگ بهره بگیرید یا از تبدیل‌هایی استفاده کنید که می‌توانند کاری کنند درگاه لایتنینگ برای هدفون‌های دیگر هم قابل استفاده شوند. اما یکی دیگر از شیوه‌های گوش دادن به موسیقی در آیفون‌ ۷ استفاده از بلوتوث است. با این حال به نظر می‌رسد اتصال بلوتوث خودش یکی از مشکلات آیفون ۷ است.

براساس چندین و چند گزارش به نظر می‌رسد برخی از آیفون‌های ۷ و آیفون‌های ۷ پلاس مشکل بلوتوث دارند. این مشکل در زمان اتصال گوشی به خودرو اتفاق می‌افتد. تا الان به نظر می‌رسد بیشتر کسانی که این مشکل را گزارش کرده‌اند صاحبان خودرو BMW باشند با این حال تعدادی از مشکلات هم مربوط به خودروهای هیوندای و کیا بوده است.

یکی از صاحبان آیفون ۷ پلاس گزارش کرده است گوشی‌اش با iOS 10.0.2 بیش از چندثانیه در ماشین‌اش که یکBMW سری ۴ است موسیقی پخش نمی‌کند. او به بررسی این موضوع پرداخته و متوجه شده سایر صاحبان خودروهای BMW هم این مشکل را دارند.

شرکت BMW هم به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده متوجه نگرانی مشتریانش هست و در حال مذاکره با اپل و حل این مشکل است.

ظاهرا اپل پیش از این گفته بود با بروزرسانی جدید iOS چنین مشکلاتی وجود نخواهند داشت اما براساس آخرین اخبار این مشکل هنوز در نسخه بتای iOS 10.1 هم وجود دارد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar داود

    سلام
    من گوشی ٧ پلاس گرفتم ، در زمان کانکت شدن با بلوتوث بیسیم دیگه کیبورد گوشی غیر فعال میشه و اصلاً بالا نمیاد، کسی راه حلش رو میدونه

  2. Avatar احمد

    برای ماشین های پراید مشکلی پیش نمیاد؟

  3. Avatar علیرضا

    جالبه ک اپل احساس نگرانی نکرده و بی ام و نگران شده
    خهخهخهخ

  4. Avatar علی

    چرا ای او اس های جدید همیشه مشکل دارن؟؟؟!

  5. Avatar mahdispd

    اپل استـــــــ دیگر
    سیبی بیش نیستـــــ

  6. Avatar farid

    آره درسته????به پراید منم وصل نمیشه????????

  7. Avatar Timeless

    فقط و فقط اکسپریا XZ…

  8. Avatar محسن

    افتضاح پشت افتضاح !! اخبار خراب کاری های اپل و سامسونگ کل اینترنت رو پر کرده

  9. Avatar Next is Now

    انفجار، بلوتوث، صر و صدا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه