بلیزارد اسم Battle.net را دوباره عوض کرد

۲۴ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته بود که از تغییر نام سرویس آنلاین شرکت بازی‌سازی بلیزارد گفتیم. شهریور ماه بود که بلیزارد خبر داد که «بتل نت» از این پس به اسم «اپ بلیزارد» (Blizzard App) شناخته می‌شود. این شرکت بازی‌سازی دیروز گفت که بی‌خیال استفاده از اسم بلیزارد اپ شده و می‌خواهد اسم بتل نت (Battle.net) را حفظ کند. البته با توجه به اینکه اسم بلیزارد باید حفظ شود، سرویس آنلاین این شرکت از امروز به نام Blizzard Battle.net شناخته خواهد شد.

سرویس آنلاین این شرکت از امروز به نام Blizzard Battle.net شناخته خواهد شد.

بلیزارد درباره‌ی این خبر روی وب‌سایت خود نوشته است: “زمانی که گفتیم می‌خواهیم استفاده از اسم Battle.net را برای سرویس آنلاین بازی خود به کنار بگذاریم، تصور می‌کردیم که این تغییر بسیار سخت باشد. می دانستیم که اسم Battle.net برای افراد مهم است. این اسم سال‌ها تاریخ، دوستی و جامعه‌ی بازی‌کننده‌های ما را نشان می‌دهد.”

زمان رونمایی از «دستینی ۲» (Destiny 2) بود که متوجه شدیم اسم بتل نت جایی نرفته است. استودیوی بازی‌سازی بانجی (Bungie) گفت که نسخه‌ی کامپیوتر دستینی ۲ با همکاری بلیزارد و سرویس بتل نت عرضه خواهد شد. بلیزارد در آن موقع نزد، ولی الان مطمئن شده‌ایم که قرار است بتل نت سر جایش باقی بماند.

بلیزارد نوشته است: “از این پس اسم «بلیزارد» را کنار «بتل نت» روی لوگوی این سرویس قرار خواهیم داد و آن را Blizzard Battle.net خطاب خواهیم کرد.”

یک لوگو هم برای این سرویس تنظیم شده است که آن را در بالا می‌بینید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه