بلیزارد با Battle.net خداحافظی می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بهتر است که از همین حالا مقدمات خداحافظی‌تان با Battle.net شرکت بلیزارد را فراهم کنید. این شرکت بازی‌سازی دیروز خبر داد که می‌خواهد استفاده از اسم Battle.net را به کنار بگذارد. سرویس Battle.net، کنترل تمام بازی‌های بلیزارد و بخش آنلاین آن‌ها را بر عهده دارد. طبق گفته‌ی بلیزارد، اسم Battle.net برای بسیاری از کاربران ایجاد سردرگمی کرده است.

سرویس Battle.net در سال ۱۹۹۶ و به همراه قسمت اول باز دیابلو (Diablo) راه اندازی شده بود.

در بیانیه‌ی بلیزارد آمده است: “زمانی که Battle.net را ساختیم، ایده‌ی این که یک سرویس بازی آنلاین را به همراه بازی‌تان عرضه کنید، شکل نگرفته بود. به همین دلیل هم زمان زیادی صرف کردیم تا اساس این سرویس و نحوه‌ی کارش را توضیح دهیم. یک اسم خاص هم برای‌اش انتخاب کردیم.”

battlenetclient

بلیزارد درباره‌ی سردرگمی‌های پیش‌آمده توضیح داده: “در طول زمان، دیده‌ایم که افراد بین دو اسم «بلیزارد» و Battle.net دچار سردرگمی می‌شوند. با توجه به اینکه بخش چند نفره در بازی‌ها امروزه به موضوعی طبیعی تبدیل شده است، نیازی به اختصاص دادن یک شناسه‌ی جدا به سرویس شبکه‌ی مان نیست.”

از این پس، اسم Battle.net دیگر از سوی بلیزارد برای خطاب قرار دادن سرویس آنلاین باز‌ی‌های‌اش استفاده نخواهد شد. اما این سرویس و تکنولوژی‌های‌اش سر جای‌شان باقی خواهند ماند.

سرویس Battle.net در سال ۱۹۹۶ و به همراه قسمت اول باز دیابلو (Diablo) راه اندازی شده بود. بسیاری از سایت‌ها و فروم‌های بلیزارد هنوز هم روی دامین Battle.net هستند.

منبع: Polygon

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar asra

    سلام دیجی کالا ، سلام آقای میرزایی . امیدواریم حالتون خوب باشه.
    مدتی نبودید جای نوشته هاتون میان برگه های دفتر دیجی کالا خیلی خالی بود…
    ممنون بابت زحماتتون ، ممنون که هستید…

  2. Avatar حسن ر.

    اسمش رو می‌خواد بذاره blizzard.tech انگار. بنظرم همون battle.net باحال‌تر بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه