بلیزارد یک ورزشگاه بزرگ در لس آنجلس افتتاح می‌کند

۲۰ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی بلیزارد خبر داده است که می‌خواهد به زودی در لس آنجلس یک ورزشگاه بزرگ برای مسابقات بازی راه بیاندازد. این ورزشگاه به اسم Blizzard Arena شناخته خواهد شد و قرار است از روز ۷ اکتبر سال جاری، یعنی کمتر از یک ماه دیگر، افتتاح شود.

اولین مسابقه‌ی این ورزشگاه یکی از تورنمنت‌های فصل او مسابقات اورواچ خواهد بود.

بلیزارد می‌گوید که ورزشگاه جدید آن‌ها از بهترین تکنولوژی‌های روز برای پخش زنده استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد که تمام و کمال آماده‌ی برگزاری هرگونه مسابقه است. ورزشگاه Blizzard Arena اتاق‌های کنترل متعددی دارد،‌ استیج‌های مختلفی برای اجرای مراسم‌ها دارد و هم‌چنین اتاق‌هایی برای تمرین بازی‌کننده‌ها در آن قرار داده شده است. یک فروشگاه هم برای بازدیدکنندگان در Blizzard Arena وجود دارد که می‌توان از آن محصولات مرتبط با بازی‌ها را خرید.

قرار است ورزشگاه Blizzard Arena محلی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی باشد. اولین مسابقه‌ی زنده هم در همان هفته‌ی افتتاحیه‌ی این ورزشگاه برگزار خواهد شد و یکی از تورنمنت‌های فصل او مسابقات اورواچ (Overwatch) خواهد بود.

سپس از روز ۱۳ اکتبر مسابقات قهرمانی تابستانه‌ی Hearthstone شروع می‌شود. برنامه‌های بزرگ دیگری هم تنظیم شده است؛ مثلا برنامه‌هایی برای World of Warcraft یا Heroes of the Storm.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین حیدری

    این اخبار ها رو که میخورم حسرت میخورم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه