بن افلک نام فیلم بتمن جدید را لو داد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که خیلی‌ها دوست ندارند «بن افلک» (Ben Aflek) نقش «بتمن» (Batman) را بازی کند؛ او در فیلم جدید هم حضور دارد. او که در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» (Batman V Superman) حضور داشت، خودش را برای بازی در فیلم مستقل Batman آماده می‌کند. او نقش فیلم‌نامه نویس این فیلم را هم به عهده دارد.

بتمن جدید در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده و حتی نمی‌دانیم که چه نامی برای آن در نظر گرفته شده است؛ اما به نظر می‌رسد که بن افلک در یکی از مصاحبه‌هایی که به‌تازگی انجام داده، نام فیلم جدید را لو داده. او در مصاحبه‌ی خودش به این موضوع اشاره کرده که فیلم جدید با نام «بتمن» (The Batman) ساخته می‌شود. افلک در مصاحبه گفته:” فکر کنم فیلم با نام «بتمن» (The Batman) ساخته شود. حداقل در حال حاضر با این اسم شناخته می‌شود. البته احتمال تغییر نام آن وجود دارد.”

هنوز تاریخ اکران دقیقی برای فیلم جدید شوالیه‌ی تاریکی مشخص نشده است؛ اما احتمال می‌رود که این فیلم تا ۱.۵ سال دیگر اکران شود. همان‌طور که گفتیم هنوز چیزی از روند داستانی فیلم نمی‌دانیم و مشخص نیست که چه شخصیت‌هایی در آن حضور خواهند داشت. شاید این فیلم ارتباطی هم با فیلم بتمن در برابر سوپرمن داشته باشد.

منبع: technobuffalo

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سام

    امیدوارم Deathstroke بزنه لت و پارش کنه اینقدر از این لوس موندن بتمن بدم میاد
    یک دنباله بسازن بتمن توش یک جوری بمیره ولی بعد تو دنباله بعدی بازگرده این خیلی بهتره تا مثل فیلمهای تینیجری میاد و برنده بشه و همه خوشحال
    مسخرست

    خدایی فیلم Deathstroke رو میساختن و شخصیتش هم منفی بود خیلی بهتر
    می بود از سری فیلمهای خود بتمن

  2. Avatar غزنوی

    بااین بازیگر جدیده بیشتر حال میکنم. احساساتش جدی تره نسبت به قبلیا

  3. Avatar محمد

    بتمن، شخصیت و داستان پردازی قوی ای که نولان و کریس بیل از بتمن ارائه دادن به حدی بالاس که سطح توقعاتو بالا برده. راه سختیه رسیدن به اونا و ذهنیتی که از بتمن ساختن.

    1. Avatar علی

      صد در صد با حرفت موافقم ، ما از کریستوفر نولان سه تا شاهکار واقعا سر و ته دار دیدیم به نظر میرسه یکی دیگه در این سطحو حالا حالاها نبینیم … بازی متحیر کننده بیل از ذهنم بیرون نمیره ، جذاب با ابوهت حرفه ای و پخته ، نه به زک اسنایدر اعتقاد دارم نه این جناب افلک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه