بن شدن در ایکس‌باکس لایو سخت می‌شود

۵ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت می‌خواهد سیستم امتیاز دهی به کاربران ایکس‌باکس لایو را تغییر دهد. در حال حاضر مشکل بزرگی در این سیستم وجود دارد؛ سیستمی که به بازی‌کننده‌ها نشان می‌دهد کسی که مشغول بازی کردن با او هستند، رفتار خوبی دارد یا نه. این سیستم چند سالی است که در ایکس‌باکس لایو وجود دارد، ولی بازی‌کننده‌ها شکایت‌های زیادی نسبت به آن داشته‌اند. گزارش‌های دروغ زیادی درباره‎ی بازی‌کننده‌ها می‌شود و این موضوع امکان بازی کردن را از آن‌ها می‌گیرد.

به خاطر گزارش‌های پشت سر هم چند بازی‌کننده، حساب کاربری یک نفر به صورت محدود بن نخواهد شد.

بازی‌کننده‌های بزرگترین بازی حال حاضر کنسول، یعنی «اورواچ» (Overwatch) به مایکروسافت شکایت کرده‌اند که گزارش‌های دروغ زیادی نسبت به حساب کاربری آن‌ها شده است و در نتیجه آن‌ها حتی نمی‌توانند با دوستان خود آنلاین بازی کنند.

«مایک ایبارا»، معاون ایکس‌باکس در مایکروسافت، در فروم اصلی بتل نت نوشته است: “با توجه به بازخوردی که از بازی‌کننده‌ها روی تعدادی از عناوین مختلف، مثل اورواچ، دریافت کرده‌ایم، می‎خواهیم سیستم گزارش‌های ایکس‌باکس را تغییر دهیم تا روی تجربه‌ی بازی کردن چند نفره‌ی آن‌ها تاثیر نگذارد.”

ایبار گفته است: “به زبان ساده، کاری می‌کنیم که مشکلی در جوین شدن نداشته باشید.”

معاون ایکس‌باکس اضافه کرده که هنوز بن‌ها سر جای خود باقی خواهند ماند، ولی نمی‌گذارند به خاطر گزارش‌های پشت سر هم چند بازی‌کننده، حساب کاربری یک نفر به صورت محدود بن شود.

یکی از سخنگوهای مایکروسافت در ادامه‌ی صحبت‌های مایک ایبارا به خبرگزاری‌ها گفته که بن‌ها سر جای خود هستند تا محیط امن و سرگرم‌کننده برای بازی کردن از بین نرود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سبحان افتخارزاده

    واقعا من نمیدونم این دوستان اساس حرفاشون چیه که میگن امن ترین و بهترین شبکه آنلان فلان شبکه است. من خودم از steam و psn استفاده کردم و با مشاهداتم نظرم اینه که استیم امن تر از بیقه است بخاطر وجود استیم گارد که خودم هم بعضی مواقع اذیت میشم چون بخاطر کوچکترین اتصال جدیدم یا تغییر ip باید دوباره به گوشیم سر بزنم . امیدوارم آقایی میرزایی یه مقایسه بین این شبکه ها انجام بدن. با تشکر

  2. Avatar محمد قاسمی

    بهترین شبکه انلاین بازی psn

  3. Avatar احسان

    امن‌ترین و مطمئن‌ترین شبکه‌ی آنلاین: اکس باکس لایو.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه