بهترین استراتژی چند وقت اخیر؛ نقدها و نمرات Dawn of War III منتشر شدند

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

قسمت سوم از مجموعه بازی‌های Dawn of War تا چند روز دیگر وارد بازار می‌شود. Dawn of War III دنباله‌ی مستقیمی برای Warhammer 40000: Dawn of War II است که در سال ۲۰۰۹ عرضه شده بود. قسمت سوم از مجموعه بازی‌های استراتژی Dawn of War، بهترین بخش‌های دو شماره‌ی اول این بازی را در خودش قرار داده و آن‌ها را تا حد ممکن، جلو برده است؛ طوری که در بازی با بزرگ‌ترین مبارزات استراتژی که تا به حال دیده‌ایم طرف هستیم.

به مناسبت عرضه‌ی بازی، نقدها و نمرات آن منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد که شرکت بازی‌سازی Relic Entertainment از ساخته‌شان آن‌قدر مطمئن بوده‌اند که به منتقدان اجازه داده‌اند نقدهای خودشان را نزدیک به یک هفته قبل از عرضه‌ی بازی، منتشر کنند.

می‌توانید در ادامه، خلاصه‌ی تعدادی از نقدها را بخوانید.

 

GameSpot: نمره‌ی ۸ از ۱۰

“ایده‌های جامانده‌ی شماره‌های قبلی بازی به Dawn of War III رسیده‌اند. نمی‌توانید چیز زیادی در این بازی پیدا کنید که مشکل‌آفرین باشد. برخی از بخش‌های رابط کاربری ممکن است جواب ندهند و مدیریت نیروها در میان مبارزات کمی نیازمند پیشرفت است. امکاناتی هم که برای کنترل قهرمان‌های بازی ارایه شده است، بسیار کمتر از قابلیت‌های عمیق بازی برای ساخت پایگاه است. با این حال، به محض اینکه وارد مبارزه می‌شوید، تمام این مشکلات را فراموش می‌کنید. Dawn of War III هیجانی بسیار خوب را در طول بازی نگه می‌دارد که جواب می‌دهد و هیچ چیز شبیه آن نمی‌توانید پیدا کنید.”

 

PCGamesN: نمره‌ی ۸ از ۱۰

“در مجموعه‌ای که عادت دارد کلیشه‌های معمول بازی‌های استراتژی را به کنار بگذارد، Dawn of War III ساده‌ترین بازی این به حساب می‌آید. شاید این موضوع به مذاق برخی بازی‌کننده‌ها خوش نیاید، اما مکانیک‌های پرداخت شده‌ی بازی و کیفیت بالای ارایه‌ی بخش‌های مختلف، آن را به بهترین بازی ژانر استراتژی تبدیل کرده است؛ ژانری که در آن تمایل به پیشرفت، زیاد دیده نمی‌شود.”

 

Polygon:‌ نمره‌ی ۸ از ۱۰

“Dawn of War III سعی می‌کند تا ژانری را که سال‌ها است درجا می‌زند را به جلو ببرد. اضافه شدن نیروهای الیت (Elite) چالش‌های عمیق و پیچیده‌ای را به وجود آورده است؛ مخصوصا برای کسانی که حاضرند برای تمرین با این نیروها و یاد گرفتن آن‌ها، زمان صرف کنند. واضح است که استودیوی بازی‌سازی Relic با هدف پیشرفت ژانر استراتژی همزمان Dawn of War III را ساخته است؛ حتی اگر این پیشرفت چندان هم زیاد نباشد.”

 

PC Gamer:

“می‌توانم بگویم که بازی مشکل دارد، اما بسیار لذت بخش است. تمرکز زیاد روی ظاهر بازی و انیمیشن‌ها ممکن است برای طرفداران وارهمر که وقت ندارند پایین آمدن طولانی یک زره بزرگ و طولانی را ببینند، آزاردهنده باشد. با این حال، می‌توانید مطمئن باشید که با Dawn of War III سرگرم خواهید شد.”

 

می‌توانید بقیه‌ی نمراتی که به بازی داده شده است را در پایین ببینید. Warhammer 40000: Dawn of War III به صورت انحصاری برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

  • God is a Geek: نمره‌ی ۱۰ از ۱۰
  • Gadget 360: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • GamingBolt: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • Hardcore Gamer: نمره‌ی ۴.۵ از ۵
  • IGN Italy: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • Stevivor: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰
  • IGN Spain:‌ نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • USgamer: نمره‌ی ۴ از ۵
  • Wccftech: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • GameSpot:‌ نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Polygon: نمره‌ی ۸ از ۱۰
  • Destructoid: نمره‌ی ۷.۵ از ۱۰

می‌توانید در ادامه، تریلر پیش از عرضه‌ی Dawn of War III را ببینید.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سهیل

    منم down of war خیلی دوست دارم از ۲ بازی کردم همه پچ های مختلفشم گرفتم تا اونجایی که در دسترس توی بازار بوده بنظر من بازی استراتژی خیلی قشنگیه

  2. Avatar Smash

    بالاخره اومد!!؟
    از زمان تیزر اولش ما داریم له له میزنیم!
    یک عمر منتظر این بازی بودم!!!

  3. Avatar محمدعلي

    نمیدونم چرا
    ولی از هر ٣٠ نفر گیمر که ازشون می پرسم Dawn Of War بازی کردی یا نه ٢٩ نفر میگن نه!
    Dawn Of War II قسمت Chaos Rising قشنگترین بازی استراتژی ای بود که تا به حال بازی کردم
    نمیدونم قضیه چیه والا!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه