به‌روزرسانی‌های جدید اپل برای سیستم‌عامل‌های موبایل و دسکتاپش

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل برای سیستم‌عامل‌های موبایل و دسکتاپ خود یعنی iOS 9.3.3 و OS X 10.11.6 El Capitan به‌روزرسانی‌های جدیدی را ارایه داده است. البته این به‌روزرسانی‌ها در هر دو سیستم‌عامل حامل قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص و جدیدی نیست اما قرار است باگ‌ها را از بین ببرند.

این نسخه‌ها در حال حاضر فقط در دسترس توسعه‌دهنده‌ها قرار می‌گیرد و عموم مردم هم می‌توانند نسخه‌ی عمومی بتای ۲ را دریافت کنند.

در این میان اپل همچنین نسخه‌ی بتای ۳ سیستم‌عامل‌های iOS 10 و mac OS Sierra را هم معرفی کرده است. این نسخه‌ها در حال حاضر فقط در دسترس توسعه‌دهنده‌ها قرار می‌گیرد و عموم مردم هم می‌توانند نسخه‌ی عمومی بتای ۲ را دریافت کنند.

اما درمورد تغییرات نسخه‌ی بتای سوم iOS 10 باید به قفل صفحه‌نمایش اشاره کرد که بازخوردهای لمسی و صوتی‌اش ارتقا پیدا کرده‌اند. همچنین تغییراتی در ساعت روی استتوس‌بار و آیکون ارسال تصویر در سیستم‌ پیام‌رسان صورت گرفته است. علاوه‌بر این گزینه‌ای اضافه شده که فایل‌ها را از طریق ایمیل یا مرورگر Safari به iCloud Drive می‌فرستد.

نسخه‌ی بتای سوم mac OS Sierra هم از همین حالا در Mac App Store قابل‌دریافت است و ظاهرا در زمینه‌های مختلف و از جمله درمورد Siri باعث ارتقای سیستم‌عامل شده‌اند.

منبع: GSM Arena

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar اميدmb

    از من ک ٣روز پیش اومده اپدیت کردم ۵اس رو

    1. Avatar sina

      یکی از فاکتورایی که اپل رو متمایز میکنه همینه دیگه…. شما که ۵s داری ۳ روز پیش اپدیت کردی منم که ۶s plus دارم ۳ روز پیش اپدیت کردم……حالا فرض کن من s7 داشتم شما s4 ….!!!!!! خخخ

  2. Avatar محمود

    ممنونم از شما که انقد آپدیتید

  3. Avatar دیزل ژنراتور

    امیدوارم هرچه زودتر آپدیتش به دستمون برسه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه