به‌زودی از راه می‌رسند: گلکسی C5 Pro و C7 Pro

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ اوایل سال جاری گوشی‌های گلکسی C5 و C7 را عرضه کرد که هردو نمایشگرهایی با کیفیت full-HD داشتند؛ C5 با اندازه‌ی ۵.۲ اینچی به بازار آمد و C7 با اندازه‌ی ۵.۷ اینچی در مرز میان فبلت و گوشی تلفن همراه قرار گرفت. حالا بعد از گذشت تنها چهار ماه خبر رسیده که سامسونگ می‌خواهد برای هریک از دو مدل این گوشی‌ها نسخه‌ی Pro را هم عرضه کند.

با توجه به این نحوه‌ی نام‌گذاری و سایر شواهد انتظار داریم مدل‌های Pro واجد بهبودهایی در مشخصات فنی‌شان باشند.

گوشی‌های گلکسی C5 و C7 در حال حاضر انحصارا در چین عرضه شده‌اند و هنوز به سایر بازارها در دنیا راه پیدا نکرده‌اند. به این‌ترتیب معلوم نیست گوشی‌های در دست عرضه‌ی C5 Pro و C7 Pro چنین چشم‌اندازی برای فروش داشته باشند یا خیر. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره‌ی مشخصات فنی نسخه‌های Pro به دست‌مان نرسیده اما با توجه به این نحوه‌ی نام‌گذاری و سایر شواهد انتظار داریم مدل‌های جدید واجد بهبودهایی در مشخصات فنی‌شان باشند.

به‌هرحال مشخصات فنی گوشی‌های گلکسی C5 و C7 به این‌ترتیب بود که اولی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آمده و گوشی-فبلت C7 که با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ کار می‌کند، دارای ۴ گیگابایت رم است و در دو مدل با حافظه‌ داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه شده است. هردو گوشی دارای حسگر اثر انگشت هستند و از قابلیت شارژ سریع سامسونگ بهره می‌برند. C5 باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری دارد و ظرفیت باتری C7 هم ۳۳۰۰ میلی‌آمپر است.

درمورد این‌که نسخه‌ی Pro این گوشی‌ها چه زمانی وارد بازار خواهد شد، اطلاعاتی در دسترس نیست اما از آن‌جا که هردو مجوز FCC را دریافت کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ آن هم برای بازارهایی به‌جز چین باقی مانده باشد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. وحید

    من یه ماه c7 گرفتم قبلش گوشی های مختلفی داشتم. در کل گوشی خوبیه, باطری صفحه نمایش عالیه. دوربین متوسط هست. فقط یه موردی که داره اثر انگشت بعد از چند روز کند جواب میده دوباره که براش تعریف میکنم سریع میشه!!!

  2. yasin

    من c7 گرفتم بوردش ور ۲ روز سوخت????????????

  3. nana

    تفاوت اصلی c5 با c7 درچه چیزیشونه ؟منظورم اینه که c7 چه برتری خاصی نسبت به ۵ داره؟که اینقدر می ارزه که پول بیشتری بدیc7 بخری تا c5!!!!!
    دیجی کالا کی پس برای فروش میاره؟در این زمان گوشی سامسونگ c7 , C5 اصلن یا چینی؟از کجا متوجه بشیم!!!

  4. ali

    چقدر قیافش آشناست! فقط خدا کنه خم یا منفجر نشه.

  5. امیر خلجی مهر

    چیزی برای گفتن ندارم 😐

  6. behnam

    iphone6 ورژن اندروید 😐
    ۱۵۰۰ تومن دستمال کاغذی میگیری پشتش نوشته حق طرح محفوظ است ، بعد این طرح گوشی ۳ میلیونی میزنه . یهو دکمه فیزیکیشم دایره ای میکردی دیگه .

  7. محمدعلی

    چ شبیه آیفون حاشیه هاش.مو نمیزنه
    ایول
    یه چندروزی بود سامسونگ موبایل نزده بود،نگرانش شده بودم

    1. محمد

      خدا را شکر؛ نگرانیتان برطرف شد.

    2. sepehr

      دیگه سامبوم کم کم باید بره تو کار یکی بخر دوتا ببر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه