به‌زودی کار ساخت آیفون در آمریکا آغاز می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیم کوک مدیرعامل شرکت اعلام کرد که ۱ میلیارد دلار برای ساخت آیفون در کشور آمریکا سرمایه‌گذاری کرده است. این اقدام اپل از آنجایی شروع شد که رییس جمهور آمریکا از این شرکت خواسته بود تولید آیفون را به داخل آمریکا منتقل کند.

کوک به این موضوع اشاره کرد اولین سرمایه‌گذاری اپل اواخر ماه گذشته انجام شد و در آینده این سرمایه‌گذاری بیشتر خواهد بود. شاید این اقدام اپل برای خود شرکت سود چندانی نداشته باشد اما باعث تقویت رابطه این شرکت با دولت جدید آمریکا می‌شود. از آنجایی که میزان مالیات در آمریکا بالاتر از سایر کشورها است، تولید آیفون در این کشور هزینه ساخت را بالا می برد. به همین دلیل تیم کوک به این موضوع اشاره کرد که باید تغییراتی در زمینه مالیات صورت بگیرد.

مدیرعامل اپل در پاسخ به این سوال که رابط او با دولت جدید آمریکا به چه صورت است گفت:« دیدگاه من این است که باید بتوانیم با هر دولتی در دنیا کار کنیم. شما در یکسری مسایل با آن‌ها هم فکر هستید و در یکسری مسایل هم با آن‌ها اختلاف دارید. به هر حال باید برای رسیدن به هدف‌های مشخص شده یک وجه اشتراک بین خودمان و دولت‌ها پیدا کنیم.»

منبع: The Verge

‌‌‌
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. عرفان

    کاهش شدید ، در آمد از آیفون رو به همراه داره این حرکت ، اگر تفاوت قیمت نیروی کار در دو کشور چین و آمریکا رو هم اضافه کنیم

  2. مسعود

    میدونید روز خوب چه روزیه صبح که از خواب بیدار بشی و صفحه دیجی کالا را باز کنی و خبری از اپل و سامسونگ نبینی بله اونروز بهترین روزه

    1. آلبر

      چرا؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه