بیتس و بالمه، دو هدفون لوکس و گران معرفی کردند

۲۹ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیا اسم شرکت فرانسوی «بالمه» (Balmain) تا به حال به گوش‌تان خورده است؟ این شرکت قرار است با همکاری «بیتس» (Beats)، مدل‌های جدیدی از هدست‌های توگوشی Powerbeats 3 و هدفون‌های Studio Wireless بیتس را عرضه کند. امیدواریم مثل خیلی از افراد، شما با شنیدن اسم شرکت بالمه، ذهن‌تان به سمت خانواده‌ی کارداشیان و فک و فامیل آن‌ها نرفته باشد، ولی اگر این جرقه در ذهن‌تان خورده و با شنیدن بالمه، به رابطه‌ی آن‌ها با کارداشیان‌ها رسیده‌اید، باید بگوییم که اشتباه نکرده‌اید. شرکت بیتس قرار است هدفون‌های جدید خودش را که با بالمه ساخته‌اند، با چهره‌ی «کایلی جنر» (Kylie Jenner) تبلیغ کنند. اگر همین حالا سری به وسایت رسمی Beats بزنید، عکس‌های کایلی جنر است که همه جای سایت خودنمایی می‌کنند.

البته نامردی نکنیم، جمله‌ای هم از کایلی جنر در صفحه‌ی هدفون‌های بالمه گذاشته شده که چندان بد نیست:

“فرقی نمی‌کند که در چه موقعیتی از زندگی‌تان قرار داشته باشید، آهنگی که دوست دارید را پخش کنید؛ آهنگی که می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. این کار می‌تواند تمام حال‌تان را عوض کند و حس خوبی به شما بدهد. حتی اگر این اتفاق، فقط چند دقیقه دوام بیاورد، ولی من این فرار که موسیقی به ما اعطا می‌کند را دوست دارم.”

کایلی جنر چندان هم بی‌راه نگفته است. دو هدفون جدید بیتس، در رنگ صورتی روشن عرضه می‌شوند که بیتس اسم «سافاری» را به این رنگ داده است. بیتس می‌گوید که طراحی هدفون‌ها، مد خاص بالمه را به تصویر می‌کشد. همانطور که می‌توانید در تصاویر زیر ببینید، کیف‌هایی همرنگ خود هدفون‌ها به همراه آن‌ها عرضه می‌شود.

قیمت این هدفون‌های جدید بالمه، از مدل‌های معمولی آن گران‌تر است. هدفون Beats Powerbeats 3 به قیمت ۲۴۹ دلار و هدفون Beats Studio Wireless به قیمت ۵۹۹ دلار از همین حالا برای خرید موجود است.

منبع: ۹to5mac

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه