ب‌ام‌و سری ۸ احتمالا از پاییز عرضه می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ب‌ام‌و تصمیم دارد با معرفی نسل جدید سری ۸، دوباره به میدان خودروهای اسپرت برگردد و موفقیت‌های نسل قبل خود را مجددا تکرار کند. این شرکت آلمانی می‌خواهد که کلاس گرن‌کوپه‌ی سری ۶ را توقف تولید کند و اتاق گرن‌کوپه‌ی سری ۸ را جانشین آن کند.

طی این چند ماه، تصاویر جاسوسی از این خودرو به دستمان رسید. در تصاویر جاوسی، ظاهر خودرو به دلیل پوشانده شدن بدنه با برچسب مشخص نبود. با این حال متوجه شدیم که زبان طراحی ب‌ام‌و سری ۸ نسبت به دیگر محصولات ب‌ام‌و متفاوت است. در ادامه می‌توانید تصاویر جاسوسی سری ۸ را ببینید.

ب‌ام‌و هم‌چنین، کانسپت این خودرو را به معرض نمایش قرار دارد. این بار می‌توانستیم ظاهر متمایز سری ۸ را به خوبی مشاهده کنیم. با این حال، در اکثر اوقات می‌توانیم ببینیم که خودروسازها، خودروهای مفهومی خود را با ظاهری جذاب و خیال‌انگیز معرفی می‌کنند که با نمونه‌ی نهایی تفاوت دارند. در ادامه می‌توانید تصاویر کانسپت سری ۸ را ببینید.

طبق اطلاعات به دست آمده، ب‌ام‌و در نمونه‌ی پایه‌ی سری ۸ از یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی با حجم ۳ لیتر مجهز به سامانه‌ی توربوشارژر در این خودرو استفاده کرده است. در مدل قدرتمندتر، شاهد حضور یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴.۴ لیتر مجهز به سامانه‌ی پرخوران تویین‌توربو هستیم. قدرتمندترین مدل این خانواده از یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶.۶ لیتر تویین‌توربو بهره می‌برد. البته به نظر می‌رسد که مدل پلاگین هیبرید هم در سبد محصولات این شرکت قرار می‌گیرد.

احتمال دارد ب‌ام‌و محصول جدید خودش را رسما در نمایشگاه فرانکفورت هفته‌ی آینده معرفی و آن را در پاییز به بازار عرضه کند. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از ب‌ام‌و سری ۸ را ببینید.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    آیا طراحی این سری هم به دست آقای فقیه زاده سپرده شده؟؟در ضمن ای کاش چند عکس از طراحی داخلی این خودرو هم میزاشتین

  2. Avatar رضا

    خیلی جلوش شبیه مازراتیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه