تارانتینو قسمت سوم Kill Bill را می‌سازد

۱۸ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کوئنتین تارانتینو اخیرا اعلام کرده که احتمالا قسمت سوم Kill Bill (بیل را بکش) را هم خواهد ساخت.

فیلم آخری که تارانتینو ساخته، «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) نام دارد و داستان آن در زمانی بعد از تمام شدن جنگ داخلی آمریکا اتفاق می‌افتد. در این فیلم «ساموئل ال. جکسن» (Samuel L. Jackson)، «کرت راسل» (Kurt Russell) و «تیم راث» (Tim Roth) بازی می‌کنند. «انیو موریکونه» (Ennio Morricone)، آهنگساز نامدار ایتالیایی در این فیلم برای اولین بار با کوئنتین همکاری کرده و ساخت موسیقی متن را بر عهده گرفته است.

تارانتینو در مصاحبه‌ای که برای این فیلم داشته، دست به یک افشاگری هیجان‌انگیز زده و گفته که شاید قسمت سومی هم برای سری Kill Bill ساخته شود.

“من از زمان ساختن Kill Bill به این‌طرف، به ادبیات متمایل شده‌ام و این تمایل به مرور زمان در من بیش‌تر و بیش‌تر شده، تا حالا که هشت نفرت‌انگیز را ساخته‌ام. انگار من باید همان مسیر را طی کنم.”

از نظر او Kill Bill توهم‌برانگیزترین فیلمی بوده که تا حالا ساخته و این فیلم گنجایش خوبی برای پرداختن به عناصر خیالی و غیرواقعی را دارد.

البته او خاطر نشان کرده که این‌ها در حد احتمالات هستند و تا حالا فقط قسمت‌های کوچکی از ایده‌ی داستان در ذهن او شکل گرفته‌اند. انگار قرار است که این قسمت به ماجرایی بین قسمت‌های اول و دوم بپردازد و درباره‌ی زندگی «بئاتریکس کیدو» (Beatrix Kiddo) و رابطه‌ی او با دخترش باشد و اوقات آرامی که قبل از این همه آشوب و هیجان داشته‌اند.

کوئنتین تارانتینو، نویسنده و کارگردان

کوئنتین تارانتینو، نویسنده و کارگردان

کوئنتین گفته که خودش Kill Bill را از نظر بصری غنی‌ترین اثرش می‌داند و خیلی دوست دارد به دنیای آن فیلم که دنیای کلمات و واژه‌ها نیست، برگردد.

او در این مصاحبه اضافه کرده که اخیرا خود را دور از عالم سینما می‌بیند و ترجیح می‌دهد در کنار (یا حتی به جای) نوشتن فیلم‌نامه، وقت و انرژی‌اش را صرف نوشتن «رمان و نمایش‌نامه» کند.

“من از زمان ساختن Kill Bill  به این‌طرف، به ادبیات متمایل شده‌ام و این تمایل به مرور زمان در من بیش‌تر و بیش‌تر شده، تا حالا که هشت نفرت‌انگیز را ساخته‌ام. انگار من باید همان مسیر را طی کنم.”

 

منبع: DigitalTrends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar مهدی بهمنی

    اگه امکان داره تو کانال تلگرام بجای تبلیغ اخبار بذارین، یایه نرم افزار دیجی مگ بسازین، خیلی ها مثل من مشکل دارن نمیتونن همیشه پشت کامپیوتر بیان و اخبار رو چک کنن، ولی موبایل همیشه پیش ما هستش و اخبار رو میتونیم راحت چک کنیم.

    1. Avatar حسین

      شما می تونید مشترک فیداخبار بشوید و با یک خبر خوان مناسب اخبار را حتی در حالت آفلاین دنبال کنید.
      برای مثال این آدرس فید کلی اخبار هست :‌http://www.digikala.com/mag/?cat=73&feed=rss2

  2. Avatar سعید

    با سلام

    درود بر شما و درود بر تارانتینوی کبیر
    عاشق کاراشم

    با تشکر از قسمت اخبار سینمای دیجی مگ

  3. Avatar غضنفر

    داغونشم. اونجا که توی ماشین تمرین کرد و دوباره نیروی پاش برگشت :X
    و البته اون تیکه آهنگ سوت زدنش 😀

  4. Avatar آیروید

    من عاشق تارانتینو ام.

  5. Avatar mohammad

    وقتی اسم kill bill رو میشنوم یاد ۲ چیز میفتم
    جرج زمفیر با موزیک بیکلام استثناییش lonely shepard
    اما تورمن با بازی فوق العادش

  6. Avatar امیر اسدی

    من یه جا خونده بودم میتونه قسمت سوم رابطه بین “بئاتریکس کیدو” و “اورن ایشی” رو هم نشون بده، ” Trix are for kids ” دو نفر که گفته هم رو کامل میکنن یه داستانی بینشون هست در ضمن به نظر من کیدو بعد کشتن اورن یه جورایی ناراحت تر بود نسبت به بقیه افعی های مرگبار.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه