تاریخ انتشار فصل ۲ “گرند تور” مشخص شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، تاریخ فصل دوم گرند تور (The Grand Tour) مشخص شد. به استناد این گزارش، قرار است این برنامه در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای علاقمندان عرضه شود.

بعد از آن که تیم ۳ نفره‌ی مجریان محبوب تاپ‌گیر از شبکه‌ی BBC خداحافظی کردند، آمازون از این تیم برای ساخت برنامه‌ی خودرویی جدید دعوت کرد. نتیجه‌ی همکاری و استقبال این افراد، تولد برنامه‌ای به نام تور بزرگ بود. همان‌طور که از اسم این برنامه پیداست، با یک مستند خودرویی روبرو هستیم که در یک تور بزرگ به‌ سر می‌برد و به جاهای مختلفی سفر می‌کند. همین ویژگی باعث جذابیت بیشتر برنامه شده اما عده‌ای از خودرودوستان به دلیل فاصله گرفتن برنامه از ماهیت تخصصی خودرو، انتقادهای زیادی به این برنامه داشته‌اند.

فصل اول گرندتور در سرویس آمازون پرایم به نمایش درآمد. پس از اتمام فصل اول، تیم برنامه برای ساخت فصل دوم آماده شدند. در حین ساخت برنامه مشکلات زیادی پیش آمد؛ ریچارد هموند در یکی از قسمت‌های این برنامه با کانسپت مارک‌ وان تصادف کرد و به دره‌ افتاد. خوشبختانه قبل آتش‌سوزی ماشین، او توانست خودش را بیرون ببرد. تیم پزشکی هم با بالگرد او را به اولین مرکز درمانی منتقل کردند.

در همین راستا شنیدیم که قد کوتاه ریچارد هموند باعث نجات او در تصادف شد؛ چراکه اگر جرمی کلارکسون یا حتی جیمز می پشت فرمان بودند و این اتفاق برایشان می‌افتاد، احتمالا بخاطر هیکل درشت آن‌ها شانس کمی برای فرار از داخل ماشین وجود داشت، درحالی که ریچارد هموند بخاطر اندام کوتاهش توانست نجات پیدا کند.

البته این پایان ماجرا نبود. جرمی کلارکسون بعد از فیلم‌برداری یکی از قسمت‌ها برای استراحت با خانواده‌ی خود به سفر رفت. او در این سفر با مشکلات تنفسی روبرو شد و بعدها درگزارش‌ها از این مشکل به عنوان عفونیت ریوی یاد شد. البته دلیل قطعی بروز این عارضه مشخص نشد اما بسیاری از طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی خواستند که جرمی دیگر سیگار نکشد تا بتواند با سلامت به ساخت برنامه‌های هیجان‌انگیز کمک کند.

به هرحال به‌نظر می‌رسد که این مشکلات تا حدی حل شده‌اند و آمازون تصمیم گرفته تا بیشتر از این طرفداران گرندتور را منتظر نگه‌ندارد. به همین دلیل این شرکت رسما اعلام کرد که در تاریخ گفته شده یعنی قبل شروع سال میلادی جدید، فصل دوم گرندتور را برای علاقمندان منتشر کند.

آیا شما برنامه‌ی گرندتور را دنبال می‌کردید؟ نظرتان در مورد این مستند خودرویی نسبت به تاپ‌گیر چیست؟

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    من هم Top Gear فصل ۲۳ رو دیدم و هم The Grand Tour‌ فصل ۱

    دیگه چیزی به نام Top Gear به اون شکلی که می دیدیم وجود نداره و مدیران BBC‌هم در نبود مجریان مشهور، بالاجبار مسیر کاملا جدیدی رو در پیش گرفتن.

    من شخصا مستند BBC‌ رو دوست نداشتم. فقط Stig‌ از مستند اصلی باقی مونده. حتی گاراژ Top Gear هم به کلی دگرگون شده. کل کل بین کریس و مت یه کم مصنوعیه. ضمن اینکه هر دو شو من و مجری هستند، در حالیکه مجریان The Grand Tour‌در حوزه ماشین کاملا برند هستند.

    ایراداتی هم به مستند آمازون وارده. گاهی وقت‌ها صرفا به یک شوی تلویزیونی کمیک تنزل می کنه. ولی در کل من خیلی بیشتر خوشم می آد و مشتاق فصل ۲ هستم.

  2. Avatar علیرضا

    عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه