تاریخ عرضه‌ی آنچارتد: میراث گمشده مشخص شد

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی تاریخ عرضه‌ی قسمت بعدی مجموعه بازی‌های آنچارتد را مشخص کرده است. بازی «آنچارتد: میراث گمشده» (Uncharted: The Lost Legcay) که در ابتدا قرار بود یک بازی دانلودی کوچک باشد، قرار است با قیمت ۴۰ دلار در روز ۲۲ آگوست سال جاری (۳۱ مرداد)، برای پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

شخصیت اصلی میراث گمشده، «کلویی» (Chloe) است؛ کاراکتری که برای اولین بار او را در آنچارتد ۲ دیدیم.

کسانی که آنچارتد: میراث گمشده را پیش‌خرید کنند، سه‌گانه‌ی Jak and Daxter را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. سه‌گانه‌ی Jak and Daxter، ساخته‌ی قبلی استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ است و اخیرا برای پلی‌استیشن۴ بازسازی شده است. پیش‌خرید آنچارتد: میراث گمشده هم‌چنین شامل یک تم رایگان برای پلی‌استیشن۴ خواهد بود.

استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ گفته است که میراث گمشده، یک بازی آنچارتد کامل و واقعی است و داستان عمیق و شخصیت‌هایی پیچیده دارد. روند بازی معمول آنچارتد حتی در این بازی پیشرفت کرده است و طبق گفته‌ی سازندگان این بازی، صحنه‌های سینمایی و معمول آنچارتد در آن وجود خواهند داشت.

شخصیت اصلی میراث گمشده، «کلویی» (Chloe) است؛ کاراکتری که برای اولین بار او را در آنچارتد ۲ دیدیم. کلویی به همراه «نیدین» (Nadine)، از شخصیت‌های جدید مجموعه‌ی آنچارتد، به دنبال یک گنج به مناطق مختلف هندوستان می‌روند.

ویدیوی جدیدی از بازی منتشر شده است که اوایل آن را نشان می‌دهد. می‌توانید در ادامه این ویدیو و تصاویری از بازی را ببینید.

می‌توانید اولین تریلر میراث گمشده که روند بازی را نشان می‌داد را از اینجا ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه