تاریخ عرضه‌ی بازی Inside برای پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماه گذشته بازی مستقل «اینساید» (Inside) برای کنسول ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. این عنوان بازی جدید استودیوی Playdead بود که قبلا Limbo را ساخته بودند. حالا مشخص شده که اینساید قرار است برای کنسول پلی‌استیشن ۴ هم عرضه شود.

بازی اینساید در تاریخ ۲ شهریور ماه برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی اینساید در تاریخ ۲ شهریور ماه عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را خریداری کنند.

بازی اینساید یک عنوان سکوبازی-معمایی است که فضایی تاریک و خاکستری دارد. ماجراهای آن هم درباره‌ی کودکی می‌شود که در شهری عجیب گرفتار شده و قصد دارد از آنجا فرار کند. این بازی به‌قدری خوش ساخت و خوب از کار درآمد که توانست به یکی بهترین عنوان‌های ساخته شده برای ایکس‌باکس وان تبدیل شود. البته ما هم نقد و بررسی آن را در سایت دیجی‌کالا مگ قرار دادیم و بد نیست نگاهی به آن بیاندازید.

این بازی ۲۰ دلار قیمت دارد و دانلود کردن آن زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که بازی اینساید ارزش بازی کردن بسیار زیادی دارد و حتی یک پایان مخفی هم برای آن در نظر گرفته شده که برای دیدن آن باید چندین بار بازی را به پایان برسانید.

‌‌‌

منبع: VG247

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه