[E3 2016] بروزرسانی: بازی Titanfall 2 معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بروزرسانی: EA دقایقی پیش در جریان کنفرانس خودش در نمایشگاه E3 2015 بازی Titanfall 2 را معرفی کرد. همان طور که چند ساعت پیش مشخص شده بود، این عنوان در تاریخ ۷ آبان راهی بازار می‌شود و دارای بخش داستانی مجزا خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی این بازی را هم ببینید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شرکت EA امروز کنفرانس خودش در E3 امسال را به شکل رسمی برگزار می‌کند و انتظار داریم که در این کنفرانس اطلاعات بیشتری از Titanfall 2 منتشر شود؛ اما این شرکت روز گذشته هم یک مراسم خصوصی داشته که در آن از قسمت دوم مجموعه بازی‌های Titanfall صحبت شده بود.

بازی Titanfall 2 در تاریخ ۷ آبان برای کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود. این بازی سناریوی داستانی خواهد داشت.

همین چند دقیقه پیش ویدیویی از مراسم روز گذشته‌ی EA منتشر شده که مربوط به قسمت معرفی بازی Titanfall 2 می‌شود. در این تریلر گفته می‌شود که این عنوان در تاریخ ۷ آبان برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

در ادامه‌ی ویدیوی معرفی بازی Titanfall 2 گفته می‌شود که این عنوان دارای سناریوی داستانی کامل خواهد بود و بازی‌کننده‌ها به قلب دنیای تیتان‌فان می‌روند و ماجراهای مختلفی را از دید تیتان‌ها و افرادی که آن‌ها را هدایت می‌کنند، مشاهده خواهند کرد.

به احتمال زیاد در کنفرانس خبری شرکت EA که چند ساعت دیگر شروع می‌شود، اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی لو رفته از Titanfall 2 را ببینید. در این ویدیو تریلری از قسمت‌های داستانی بازی نشان داده می‌شود.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه