تاریخ عرضه‌ی تکن ۷ مشخص شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

طبق خبری که شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو» منتشر کرده است، قسمت هفتم مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای «تکن» (Tekken) قرار است در روز اول ژوئن سال جاری میلادی (۱۱ خرداد)، روی کنسول‌های نسل هشتمی و هم‌چنین کامپیوتر عرضه شود.

خبر مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی تکن ۷ در حالی منتشر می‌شود که شرکت باندای نامکو پیش از این، تکن ۷ را برای اوایل سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی کرده بود؛ در حالی که اول ژوئن سال جاری، اواسط سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

تکن ۷ قرار است چند نسخه‌ی مختلف داشته باشد که به ترتیب به آن‌ها می‌پردازیم:

Tekken-7_2017_01-23-17_039

  • Tekken 7 Collector’s Edition
    این نسخه که برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود یک مجمسه‌ی بزرگ ۱۲ اینچی را در خودش جای داده است که کازویا میشیما و هیهاچی میشیما را در حال مبارزه به تصویر می‌کشد. بازی این نسخه هم‌چنین در قاب فلزی عرضه می‌شود و موسیقی‌های بازی هم در این پک جای دارند.
    ‌‌‌‌‌‌
  • Tekken 7 Pre-order Bonus
    با پیش‌خرید بازی روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، شخصیت الیزا که برای اولین بار او را در بازی Tekken Revolution دیده‌ایم، آزاد می‌شود.
    ‌‌‌‌‌‌‌
  • Tekken 7 Digital Xbox Pre-order Pack
    با پیش‌خرید تکن ۷ به صورت دیجیتال می‌توانید به صورت رایگان، تکن ۶ را روی ایکس‌باکس وان دریافت کنید. این نسخه هم‌چنین شخصیت «الیزا» را در خودش به صورت رایگان دارد.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • Tekken 7 Digital Deluxe Edition
    این نسخه‌ی بازی که برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، تکن ۷ را به همراه Season Pass‌ آن در خودش جای داده است.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • Tekken 7 Season Pass
    با خرید Season Pass بازی‌، به مجموعه‌ای از شخصیت‌های جدید، مراحل تازه و هم‌چنین حالت‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد. ۳۵ لباس هم در Season Pass وجود خواهند داشت. می‌توانید تمام محتوای داخل Season Pass را به صورت جداگانه هم خریداری کنید.
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • Tekken 7 PS4 Content
    نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی به صورت انحصاری محتوای بیشتری را در خودش جای خواهد داد. لباس‌های قدیمی شخصیت‌های King و Xiaoyu در بازی وجود خواهند داشت که از تکن ۴ و تکن ۲ انتخاب شده‌اند. یک بخش هم در نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ خواهد بود که در آن، می‌توانید به موسیقی شماره‌های قدیمی تکن گوش کنید.

در کنار رونمایی از تاریخ عرضه‌ی بازی، باندای نامکو هم‌چنین گفته است که تکن ۷ یک بخش داستانی بلند و بالا خواهد داشت. این بخش داستانی کاملا سینمایی خواهید بود و داستان طولانی مجموعه‌ی تکن را که حول خانواده‌ی میشیما می‌گردد، پایان خواهد داد.

تکن ۷ در ابتدای عرضه، ۳۰ عدد شخصیت خواهد داشت. البته به تعداد شخصیت‌ها در طول زمان اضافه خواهد بود. مکانیک‌های جدیدی هم به اسم Rage Arts، Rage Drives و Power Crushes به بازی اضافه شده‌اند که به شخصیت‌ها، حرکات ویژه‌ای اهدا می‌کنند.

می‌توانید در ادامه، تریلر جدید تکن ۷ و تصاویر آن را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Cp.Mahdi Cp.Mahdi

    عجب مجسمه‌ ایه!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه